tasah Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 TUuuuuuuuuuusen takk for den flotte pakken som kom i posten i dag!! Jeg er helt overveldet!! Akkurat det jeg ønsket meg + litt til. Utrolig flott mønsterhefte, fikk lyst å strikke det og det og det og... Nå blir det engler til jul, votter til vinteren og jammen tror jeg ikke det blir prinsessekjole på veslejenta og et sjal også. Utrolig flott garn til votter, nydelig farge. Og lys til høstmørket kommer Også så flink du er å lage kort da!! Og de små merkelappene på garnet, igjen: helt overveldet jeg. Må tenke litt på hvem du kan være... Tusen takk, nok en gang Klem fra en lykkelig
tasah Skrevet 8. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. september 2007 Kan du være Fødte Marsfrøken Amanda 22.03.07??
lenej :o) Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 tasah, eg er ikke din hemmelige venn - hoppe bare innom her for å si, det der høres ut som en pakke du virkelig fortjener!! :):)
tasah Skrevet 9. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2007 Hei Tusen takk for det også Hvordan går det, holder dere varmen på føttene?
Tom Pupp og Lille Snupp Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Ja, du gjettet riktig. Så hyggelig at pakken ble så godt mottatt =) "Den største gleden man kan ha, det er å gjøre andre glad!" Håper du får en fin strikkehøst! Venter ennå i spenning på pakke fra min hemmelige venn......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå