Gjest Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Er det best å begynne på dag 3 eller 5 i syklusen? Legen sier dag 3 og på pakka står det dag 5. Og når skal man begynne med el testing? Takk for svar
Gjest Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Jeg fikk beskjed fra min gyn å starte på dag 5, men mener å ha hørt at noen har startet på dag 3. Kommer kanskje an på sykluslengden? Jeg fikk el 2 dager før jeg forventet, så det er kanskje lurt å starte noen dager før du tror du kommer til å få el. Mener å ha hørt at el kommer 5-7 dager etter siste pergo-pille er tatt, så da er det vel bare å regne ut når du forventer el
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Jeg begynte på dag 3 og hadde El på dag 15. Dette er en dag etter det jeg vanligvis har. Jeg hadde også tykkere og seigere EL slim enn jeg noen gang har hatt slik at jeg merket EL veldig godt. Fikk også ømme brystvorter 3 dager før EL og det har jeg enda. Nå er det 6 dager til IKM.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Åh takk for all svar, og lykke til håper spiren sitter snart for oss alle.
leonberger Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Jeg prøvde pergo to ganger, men det hjalp ikke meg... Men vet om mange den har hjulpet.. Jeg begynte på dag fem og kunne forvente el rundt dag 7.. Har veldig lang syklus og de sier at man kan ta første dag mens og minusere med ca 14 dager så får du ca el... Det ville si at jeg skulle ha el dag 23 24 sånn ca... Jeg og min sambo gjorde det i lang lang tid... vi hadde 14 15 pp.. Men den satt aldri... I romjula som var nå sist sa jeg til sambo at nå er jeg lei... Vi prøver dag 15 17 19... I feb så satt den.... Så det vil si at fasen mellom el og 1. dag mens er veldig lang hos meg.... Lykke til alle sammen... Er håp for alle vettu selv om ventetida kan være veldig veldig lang... Jeg er nå i 3. trimester... Har to kjekke gutter fra før på 8 år og 5 år, de får ei lillesøster i nov... Klem fra meg...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Jeg har alltid begynt på dag 5 og fått vite at EL kan forventes mellom da dag 9 og dag 22... Nå som jeg har fått trippel pergo begynte jeg på dag 2! Gyn ville visst prøve noe annet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå