Ea og Leos mamma Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Er det noen som vet at noen nettbutikker som har stort utvalg av babyklær ? Bare slik at jeg får noen ideer til hva som må handles inn )
Erisa* Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Eneste jeg kommer på er H&M; www.hm.com
Bondine Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 www.nostebarn.no og www.barnashage.no har masse fint. Vi kjøper nesten alt der
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 www.pippilotta.se. Den likte jeg, billig, bra, godt utvalg og veldig bra service.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 www.younglkids.no har veldig mye fint til baby
3barnspappa Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Det er så mange nettbutikker å velge mellom... Du får bare finne noen du synes gir god service og har bra klær. Selv synes jeg det er utrolig greit å handle på nett. Bruker hermeline.no mye. De er kjappe med leveringen og er oversiktlig.
Dufter som en petunia:) Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 slenger meg på www.younglkids.no! kanonbra service og utrolig rask levering. Bestile varer en mandag og onsdag var de i hus! Kjempemye stilig! kan absolutt anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå