Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Samboeren vil ikke lage middag lengre!!!! Dette er vel en god grunn til å gå ifra han??? han har laget mat de fire årene vi har vært sammen, men nå vil han ikke lage mat lengre...sier han er lei aav å stå å slite over ovenen....men hva med meg da? som sliter med oppvasken og klesvasken??????????
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Be noen legge det ut på skravle for deg! Jeg synes du burde kastrere ham!
Diva Muffin Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Gå fra han! Jo før jo bedre!! Jeg skal også gå fra min, har har begynt å sove med ansiktet mot meg om natta!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Ja kan ikke noen legge dette ut på skravle for meg??????? Dette er vel mere viktig enn hu med skoen og den brei fota gutten!!!!
Kirsebæra Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 å herregud....er det mulig=P jada, jeg skal vel legge det ut for deg=P siden jeg er i ett slikt humør idag=P
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Du, alvorlig talt. Her kommer jeg med et hyggelig, høflig og velmenende råd til deg. Og så sier du at dette er viktigere enn hu dama med unge med brei fot????? Jeg skal si deg en ting, frøken. Den damen er MEG, og det er faktisk veldig viktig å stå opp mot diskriminering av handicappete. Frekke hurpe.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 bla bla bla...frekke hurpe kan du være selv!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Da bytter dere da vettu. Du lager middag og han tar oppvask og klesvask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå