Gå til innhold

Nei, å nei. Hva har jeg gjort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usj.. Snakket med mamma på tlf i dag. Hun sa det bare var å si i fra om barnevakt?? Så jeg bare slengte ut av meg neste helg jeg da. (vi skal ut og spise med ett vennepar.) Før når vi har vært på noe har vi hatt barnevakt her. Har en på 5,5 mnd. Så dette blir første gang han sover borte. Jeg er jo blitt helt hysterisk. Hadde ikke så store problemer med å levere fra meg eldste når han var så liten.

Men er 100 % sikker på at hun tar seg godt av han da. Men litt ekkelt alikevel. Kommer til å sitte på tlf neste helg.. hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh det går helt sikkert fint, hun er jo mammaen din så hun kommer sikkert til å kjempekose seg med han:) 1 fangen borte er jo alltid værst:) (For mammaen)

Skrevet

Joa, er enig med deg der. Kommer ikke til å dra før han har lagt seg for kvelden. Og heldigvis så sover han natten gjennom. Pokker at sånt plutselig skal være så vanskelig a! Men er glad det er mamma som har han første gang over natten da.

Skrevet

Kjenner til følelsen. Vår sov borte for første gang når han var 6 mnd. Synes det var kjempe rart. Sendte masse meldinger og ringte. men det gikk jo helt fint. Selv om han nå er snart 3 år så lengter jeg etter han når han er borte. Blir så stille i huset liksom.

Skrevet

ja, det skal bli veldig rart å ikke våkne til baby i huset. Tror minsten blir hentet tidlig. hehe. Mormoren gleder seg stort da. Det er jo hyggelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...