Gå til innhold

HASTER!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen legge på skravle? HASTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NYTT 12:34 8.09.2007

Jeg skulle kjøpe sko til sønnen min i dag. Og damen i butikken som skulle hjelpe var så frekk at jeg bare griner og griner. Hun sa at sønnen min hadde en så brei fot at jeg måtte passe på å kjøpe brede sko til ham.

Er dette lov? Går ikke dette under diskriminering og mobbing? Burde jeg sende et brev til sjefen hennes? Har jeg krav på fri rettshjelp i slike saker som denne?

Tusen takk hvis noen vil legge ut, jeg vil gjerne være anonym siden dette er en såpass belastende sak for meg.

lagt ut for anonym!

måtte bare=P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men nå måtte jeg le litt for meg selv her...

Skrevet

Hva er det å grine for da.........at han har brede føtter. Det har jeg også. 36,5, men brede. Vanskelig med pen sko.

Tror jammen jeg skal gå til sak ja!!!!!!! Skikkelig mobbing hver gang jeg skal ha sko!!!!!!

Skjerp deg da!

Skrevet

Beklager, men jeg kan ikke se at ekspeditøren var frekk i det hele tatt!

Hun konstanterte fakta at din søte lille gutt har brede føtter, og at du må passe på det når du kjøper sko til ham. Faktisk kom hun med et godt råd som du bør ta med deg, slik at du ikke prøver å presse de små føttene hans ned i for smale sko.

Har brede føtter selv, og vet at det ikke er alle typer sko jeg kan gå med.

Dette er hverken diskriminerende - hun lot deg jo få prøve sko, og ville nok ikke hindret deg i å kjøpe - eller mobbing, da hun ikke lo eller gjorde seg morsom på hans bekostning.

Jeg håper inderlig at dette er et tulleinnlegg, da jeg ikke helt klarer å ta reaksjonen din seriøst.

Skrevet

haha, jeg måtte le jeg også=P

men jeg bare måtte legge t=P er i ett slikt humør idag=P

syns litt synd på anomym som la det ut på krangle..har ikke bedre ting å gjøre=)

Skrevet

Ja, dette tok jeg veldig seriøst!! :)

hehe

Skrevet

Unnskyld meg, men dette må vera bs. Ingen er så fintfølande.

Skrevet

Er det bare jeg som har fått med meg at dette innlegget er tull?!?!?

Mye man skal gå på...

Skrevet

Hehehehe det er jo tydelig at dette er fleip da :) sikkert en som synes vi har en tendens til å overdramatisere ting litt her inne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...