Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Gleda meg skikkelig til å ut på skikkelig fest i kveld for første gang etter jeg fikk snuppa mi.. Hun er 7 mnd nå.. Søstra mi har lovd meg å være barnevakt i 2 uker nå, men plutselig gidder hun ikke likevel.. Innmari kjett... Jeg hadde kjøpt meg nye klær og lagt planer.. Uff.. KJIPT..
Korse76♥ Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 såå kjedelig da... Ingen andre som kan stille opp på kort varsel? Sender en trøsteklem...
3 blå Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Det er ganske dårlig gjort av søstera di synes jeg. Hvorfor gidder hun ikke da?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Synes det var ganske dårlig gjort jeg og.. iallefall når jeg spurte i går om hun fortsatt ville og hun sa ja... Hun ville plutselig ikke for hun ville ut selv, og hun er ute hver helga da..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Den var kjip! Det har vel ikke skjedd noe hun ikke vil fortelle om?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Hvor bor du? Er det noen andre som kan hjelpe deg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå