Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Er gravid og har vært sykemeldt i snart 1 mnd fordi jeg har vært sinnsyk sliten. Har omtrent ikke orket noe. Nå har jeg fått bihulebetennelse. Som gjør at jeg blir enda mere sliten og irritabel. Har vært forkjølet i 14 dager. Og er igrunn drit lei fordi alt er et ork. Skulle egnetlig være med gubben og noen andre ut å spise i dag og på konsert etterpå. Men nå vet jeg ikke om jeg orker. Jeg er nesten redd for at jeg har blitt sånn. Orker ikke tanken på å gå ut å møte folk og være hyggelig når kroppen føler seg helt gåen. Kan dette ha godt over i depresjon? Jeg er litt redd for at jeg gjør meg selv sykere enn det jeg er . Men er usikker. Håper noen kan svare!
våken_om_natta Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Ser ut som du er ca 3 mnd på vei, etter nicket ditt å dømme. Da er du jo midt i den mest slitsomme tida da. Det syns i alle fall jeg. Og når du er syk i tillegg er det ikke noe rart du er sliten. Synes du skal slappe av jeg, du kan ta igjen det sosiale senere, når du føler for det. God bedring!
to av hver Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Jeg kjenner følelsen, hadde det sånn i siste svangerskap, følte bare jeg klaget på alt, alt var ett ork og ingenting var kjekt, følte vondt overalt, kvalm og stein trøtt og ble på slutten overbevisst om at det var jeg som var blitt sløv og gidda lause, Men så kom lyspunktet: rundet 4. mnd og fikk "livet" tilbake, Konklusjon: Sov så mye du kan mens hormonene raser. Det er lov å vær sliten
d",)~^~^~ Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Mange ganger når man er veldig sliten blir det et tiltak å komme seg ut eller gå i gang med noe. Men når man først har gjort det opplever jeg alltid at det ble hyggelig eller at følelsen etterpå er bra istedet for mer tappet for krefter. Så mitt råd er å gå ut og si til de andre at du ikke har vært helt i slag i det siste, men at du alikevel hadde lyst å være med selv om du kanskje ikke er ditt gamle sprudlenede deg. Og bruk dagen på å hvile, så har du helt sikkert mere ork når kvelden kommer enn du tror .-)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Nå vet jeg faktisk åssen det er være trøtt, ha bilhulebetennelse og være deprimert under et svangerskap. Å være syk og ha null energi er jo ikke noe gøy, så det kan godt hende at du har blitt litt deppa pga det, men jeg tror nok ikke at det er snakk om en depresjon nå. En blir jo også lei av å henge hjemme hele tida, men siden det er fordi du er sliten, så er det jo lite å gjøre med det annet enn å hvile. Slapp av, og hold deg hjemme i kveld. Folk som ikke er gravide er jo reduserte med bihulebetennelse! Håper den går fort over, og at du snart er ferdig med perioden med konstant trøtthet. Vet du forresten hva jernlageret ditt er på?
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 8. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2007 Jernlageret mitt skal visst være bra. Jeg hadde et lavt jernlager med førstemann så tar litt eksta nå også. Jeg begynner jo å bikke snart 3 mnd så venter igrunn på å få litt energi tilbake. Men akkurat nå er det værste bihulebetennelsen. Det gjør jo så forferdlig vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå