Gå til innhold

Hmm,noen som vet.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste uken hatt en meget bedagelig bebis i magen,ekstremt løs mage og masse kvalme og kynnere.

NÅ kan det vel ikke være langt unna,hehe.Ikke meningen en skal gå sånn her i flere uker,er jo helt utslitt,ingen natte søvn og bare tungt å leit.....Har termin 18 og skjønner jo seff at jeg skal måtte gå lenge til om så skal være,men å være utslitt før fødsel er skikkelig i gang kan jo ikke være bra.....hehe...Uff,vært positiv hele vein jeg,og prøver enda.Men,nå er det tungt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.. Kan ikke si annet enn at du er ikke alene.. Det er utrolig slitsomt. Selv er jeg bare i uke 37 og kan, og burde, gå slik noen uker enda. Men de sies jo at slik tegn som du beskriver tyder på at det nærmer seg.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

sliter skikkelig jeg også. Uke 39 i morgen. er sliten og lei og det virker som hormonene igjen gjør seg gjeldende, dvs humøret svinger og tårer renner igjen og jeg er en krevende, gravid kjæreste. er vel meingen at vi skal bli så lei at vi ser fram til fødselen hehe. men ikke enklere å ha det så tungt, likevel. men for faen, er ikke annet å gjøreenn å holde ut.

Skrevet

Godt det er fler enn bare meg,er bare godt å få ut litt innimellom.Merker jeg higer etter å få den lille ut til oss nå,det er enda så "langt" unna i mitt hodet. Føler på en måte at en må gå gravid i evig tid,hehe...Uff,ikke så greit.Men,til syvende og sist er det jo vel verdt det da.

Skrevet

Sriver meg på her ja, er i dag 3 dager unna termin og gått sånn lenge med noe som jeg tror skal utvikle seg....men nei. I dag så kom det litt blankt slim da, og dt har det ikke gjort før, men ikke sikkert det er noe av slimproppen heller da men....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...