Gjest Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 i dag da jeg var i by'n så jeg en kirke som var åpen. Er ikke kristen selv så jeg ble litt overasket da jeg plutselig befant meg inne i kirken. hehe. det var sånn at man kunne tenne lys hvis man ville det. Så jeg tente et lys for alle som ikke er like heldige som meg og har barnet sitt hos seg! Og et for alle de søte små som ikke lengre er her eller aldri fikk se denne verden. Spesielt tenkte jeg på hønemor som mistet sin lille Andreas og lille Johanna som jeg leste om mens jeg var gravid! Og selvsagt et helt eget lys for min egen lille tvilling gutt som aldri fikk sett dagens lys. jeg gråt i kirken og jeg gråter nå. Men alikevel føles det godt å ha gjort NOE for disse små skattene våre vi ikke lengre kan gjøre mye for. De blir ALDRI glemt! stooooore klemmer fra
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Nå er jeg ikke en engle mamma; men vil bare si at det var pent gjort av deg.. Sitter her med gråten i halsen og tenker på alle de små engle barna Sender varme tanker til alle berørte familier..
Gjest Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 er ikkke englemamma heller..men ville også si at det var nydelig gjort av deg.. !! tenker på dere alle som har mistet ...
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Så fint gjort! Jeg er englemamma til en liten gutt.. Jeg er ikke i kirken for ofte, men når jeg er i forbindelse med dåp, bryllup osv, så tenner jeg alltid lys. Tenner det for englegutten min og for de andre englebarna han er sammen med. Synes det er så fint å gjøre det innimellom;) Og trist!
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Nå begynte eg nesten å gråte.....så snilt gjort av deg! Det er vondt å lese at du og er englemamma:,( Eg ble selv englemamma i mars til lille Noah.... Eg tenner lys nesten hver dag for Noah, og alle de andre englebarna han er med der oppe! Mange klemmer fra
nickoline og supermann Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Vet ikke om jeg kan betrakte meg som englemamma selv om jeg har mistet. ... tenner også alltid lys for den jeg mistet i kirken, et for mormor og et for bestefar. Synes det er en god ting å gjøre......... troende eller ikke!
Frk. Vable Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Oi, kjempefint gjort! Er ikke englemamma selv, men ble rørt av det du gjorde likevel... Derfor jeg ville være venner med deg, vet du!! hehe
Gjest Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 hehe! Sånn det skal være det... er det ikke?
Frk. Vable Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 Jo, virkelig imponerende! Tenker ofte på at jeg skulle gjort noe fint for andre jeg og, om det er å sende klær til Romania, stå frivillig på en suppestasjon eller hva, men det blir ofte med tanken... Gitt endel til Fretex, da... øh.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 det blir ofte sånn. tror jeg skal i kirken og tenne lys oftere. følte meg så utrolig mye letter etterpå.
Anquor Skrevet 8. september 2007 #11 Skrevet 8. september 2007 Så snillt! er ikke englemamma eg heller men er englesøster siden eg mista bror min og støstra mi.... så fint og vite at nokon ofrar ein tanke og tenner eit lys for alle englebarna der oppe som døde så alt for tidleg!
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 8. september 2007 #12 Skrevet 8. september 2007 Ååååå nå triller tårene mine, så utrolig fint gjort at du tenker på Andreas og alle englebarna.... Utrolig snilt og omtenksomt at du tente lys for min og andre englebarn.. Sender deg mange klemmer.. Og nei INGEN englebarn blir glemt...
Butterfly_Flip Skrevet 8. september 2007 #13 Skrevet 8. september 2007 uff.. Jeg gråter jeg.... Kjempe flott gjort
lenej :o) Skrevet 8. september 2007 #14 Skrevet 8. september 2007 Det ble nok de små glade for, så snill du er. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå