Holly❄️ Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Haha... er slik det virker her om dagene... kan man ikke bare skjønne at folk har forskjellige meninger da? Ingen skal vel måtte forklare hvorfor de menere akkurat det de mener... og er litt provoserende og lese når andre blir skjelt ut fordi de har egne meninger... Kan ikke vi ikke bare innse at ingen er like?
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Ja, enig, tenk om alle har hatt samme mening, for en kjedelig verden har det ikke vært da.. Alt har jo blitt likt.. Kan ikke enkelte forstå at man har ulike meninger.. Se på baken; den er delt
solfrid Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 jo er ganske enig der, vi alle må jo få mene det vi vil...
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Det var det jeg skrev; at jeg aksepterer at folk har andre meninger enn meg! Men hvorfor skal bare noen få lov til å utrykke sine meninger her?? Må da få lov til det jeg også! Og jeg sa ikke at folk ikke kan ha egne meninger. Jeg sa bare at det er farlig å holde på sånn som dere gjør!! Hjelpe meg, så vanskelig det skulle være å fatte da!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Ja, det er dritfarlig!
Holly❄️ Skrevet 8. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2007 Wow, dette innlegget var ikke ment som et angrep på deg! hehe... Ja, du mener en ting, andre noe annet. Men da må vi være flinke og ikke hamre løs på andre bare fordi de har andre meninger enn oss..
___ Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Men vi må vel få lov til å diskutere ting og argumentere for eget syn. Hadde blitt rimelig kjedelig om alle innleg ble skrevet for å fortelle HI at de støttet henne. Det er jo uenighet som gjør det morsomt å lese her inne, og også det vi kan lære av. Noen ganger kan det jo være på sin plass å vurdere om en selv har rett.
En_av_hver Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Ja, jeg vet at jeg har skrevet dette tusen ganger før, men jeg må bare igjen; - det er STOR forskjell på å uttrykke sin uenighet og det å nærmest "tråkke" folk ned i skitten med banneord, "dårlig mor stempel" osv...... Husk jenter; det meste kan sies (evt. skrives) hvis det blir sagt på en ordentlig måte....og DET er jo ikke alltid tilfelle her inne!!! :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå