Mini nr 2 i mars Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Vurderer å kjøpe en kalender jeg fant på nettet av Siri Von Krogn. Der står det visst litt om fosterets utvikling uke for uke, eller daga for dag, med plass til egene notater. Har litt lyst til å føre litt "dagbok" i løpet av svangerskapet, spesielt siden det er mitt første. Er det noen som har brukt denne, eller noen andre typer? Eller gjort noe annet lignende og har noen ideer å komme med?
Mini nr 2 i mars Skrevet 8. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. september 2007 Altså, beklager skrivefeilene..hehe...har blitt så svimete etter at jeg ble gravid. Helt lost til tider...=)
YumYum2 Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 har ikke hørt om denne. hvor kan du få tak i den??
Mammaen til Turid Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 ..jeg har kjøpt svangerskapskalender.. jeg fikk kjøpt den på en helt ordinær bokhandel. det finnes vel flere typer tror jeg..? en som en slags bok som en kan bruke som dagbok og en som til å henge på veggen.. det er den sistnevtne jeg har skaffet meg..
Mini nr 2 i mars Skrevet 8. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2007 Ja, har sett det finnes flere forskjellige...Lurer på om det også finnes noen slags bøker? Altså som ligner kalenderen..?? Ville uansett bare høre om noen hadde erfaring med noen av dem, og i tilfelle hvilke de anbefalte =) Så takk for svar =)
Gjest Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Jeg synes den kalenderen er bra =) Skriver ikke så mye på den for bruker den boka vi får hos jordmor, men det står mye bra i den =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå