Suretær Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Har mistet helt motet! Det blir visst aldri vår tur.. Har grått i flere dager, er helt utmattet. Orker ikke sex, orker nesten ikke sambo eller andre. Synes bare alt er kjipt. Skulle prøvd på nr to jeg nå etter det jeg hadde planlagt, men har enda ikke vært gravid en eneste gang. Hatt en pergokur og en pausemnd, skal begynne igjen denne suklusen men har nå spottet i 7 dager så jeg aner ikke når jeg skal begynne. Opp i alt snakker pappa om å ga fra mamma pluss at søsteren min har funnet ut at hennes mann har vært utro. Har ikke energi til å hjelpe og støtte alle andre men de maser og maser på råd og trøst.. Huff, dette ble et skikkelig syteinnlegg men jeg er bare så sliten.. Takk for at du gadd å lese..
Diamanten Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 uff da... stakkars deg synes synd på deg jeg... håper det klaffer for deg snart. Et godt tips ikke stress. Jeg har prøvd i over et år og vært gravid en gang men mistet da. Veldig kjedelig. Du trenger noe annet å tenke på. Jeg skal feks begynne med lappen;)
Charlotte med spire Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Huff dette hørtes ikke noe hyggelig ut. Skjønner at det blir ekstra vanskelig med alt det andre rundt deg. Ta med seg samboeren din på en ferie hvor dere hvor dere får slappet ordentlig av. De andre rundt dere vil helt sikkert skjønne det. Håper virkelig at spiren snart sitter hos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå