Gå til innhold

Begynner å bli lei alle de negative innleggene ang svigermødre her.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig ingen som har noe positivt å si om sine svigermødre???? Jeg har iallefall verdens beste og snilleste svigermor (og svigerfar), vet ikke hva godt de skal gjøre for oss de!!! Hjelper til med det meste de, enten det er snakk om praktiske eller økonomiske ting. Ikke det at vi har dårlig økonomi, men de liker å bidra med ulike ting til babnebarna, og det er jo supert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, var ikke meningen å irritere, men det er jo bare å hoppe over da vettu...

Gjest ninja & mikrovampyren:)
Skrevet

Vet ikke om HI vet det, men det er mange forskjellige mennesker her i verden og veldig mange brukere her inne til en hver tid.. Ikke alle har ok svigerforeldre og siden det er lov å snakke om våtservietter, bleietyper, merkeklær til baby, utro samboere mm. her inne hele tiden så burde vel et svigermorinnlegg være lov også..

Skrevet

Hehe =) Jeg kan bare slenge meg på å si at jeg også har verdens beste svigerforeldre =) Prater med både mamma og svigermor hver dag =) Og vi har et supert forhold, noe jeg er veldig glad for, da familie betyr så utrolig mye for meg =)

Fortsatt god helg =)

Skrevet

da vil jeg anbefalle hi og ikke lese slike innlegg. det står ganske ofte i overskriften at innlegget handle om en teit svigermor

Skrevet

oki HI, da skal du få et positivt innlegg her :)

jeg har nå vært syk i nesten en uke, svigermor har vært VELDIG forkjølet i nesten to uker, og sambo ble syk i går.

da fant hun ut at hun skulle lage blomkålsuppe til oss i dag, sambo's favoritt. og det på tross av at hun snart segner sammen av dårlig helse her, med skjeve skuldre, ukentlig fysio, tennisalbue, forkjølelse og ett års sykemelding som nettopp er avsluttet med tvang.

Hun er jo bare kjempesnill :) og så kaller hun seg for "reservemammaen" min. Jeg kan ikke si annet enn at hun er den snilleste svigermoren jeg kunne ønsket meg :) ja, og så kom hun og vasket hele leiligheten vår de første ukene etter at nicolai var født, så jeg skulle få slappe av istedenfor å tenke på støv ;)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mi svigermor. Hun stiller alltid opp når det er noe, enten barnepass eller vi er syke. Kan selvfølgelig irritere meg over henne noen ganger, men det går fort over. Vi er jo forskjellige så det skulle bare mangle. Men irritere kan jeg jo over min sønn, samboer,mamma,pappa osv også.

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde en grei svigermor jeg............ ,men hun er spik spenna gal. Nå har vi ikke hørt fra henne på 2 mnd ihvertfall. Deilig med litt fred og ro!

Beklager, men sånn er det bare! Kan ikke skrive pent om mennesker som ikke er greie mot noen.......

Skrevet

Det er ikke det at jeg leser alle, men synes bare det er så ofte noe negativt som skrives....., men sånn er det vel bare med oss alle at vi er flinkest i å henge oss opp i det som ikke er så bra....

Skrevet

Jeg har mye positivt å si: Var dårlig nåå og svigermor kom og hentet barna, hadde dem hele dagen så jeg fikk ligge, lagde middag til oss, fikk hjemmebakt brød, handlet for oss, og tilbydde seg å vaske gulv, men da sa jeg nei. Herregud, synes hun hadde gjort så masse allerede, at jeg synes det fikk være bra. Vi har et bra forhold, det må vi nesten også vi bor på samme gårdsplass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...