Gå til innhold

OBS...jeg har nok vært ute med pekefingeren...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jenta mi på snart 1 år gjør noe jeg sier nei til, løfter hun opp hånden, holder opp pekefigeren og rister...så jeg har nok en uvane å ta frem pekefingeren når jeg "kjefter"...;-)

Hun har også begynt å nikke for ja, og riste op hodet for nei...

Det er så herlig åfølge utviklingen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he. Og det der er nok bare begynnelsen på alt du kommer til å få i "retur" etter hvert hi, hi:-)))

Junior og jeg var ute og gikk tur (laaaaang oppoverbakke) her om dagen og jeg må innrømme at jeg hadde problemer med å holde følge med han. Et stykke opp i veien, snudde han seg mot meg og sa; "Du vet; den som gir seg har tapt mamma"..... Måtte jo le......kjente igjen det utsagnet for å si det sånn:-)))

Skrevet

hehe, tulla her sier "går ikke an, vet du!" når hun eeegentlig har lyst å gjøre noe, som hun vet at mamma har sagt nei til før ;) Hun er snart to år.

Skrevet

Ja vet jeg har mer i vente...smiler...

Har en gutt på fire år også og det er mye som kommer i retur og ting du har gjort blir fortalt.

Ved en feiltakelse kjørte jeg forbi barnehagen i går og måtte snu og kjøre tilbake...da kan vi kjøre inn en annen vei. Han sier fra baksete, det er her pappa pleier å kjøre også, når han kjører forbi barnehagen.

Da måtte jeg le...spurte gubben om det og det var nesten ett år siden det hadde skjedd og det var den ene gangen...

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...