Tante_Sofie Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Når jenta mi på snart 1 år gjør noe jeg sier nei til, løfter hun opp hånden, holder opp pekefigeren og rister...så jeg har nok en uvane å ta frem pekefingeren når jeg "kjefter"...;-) Hun har også begynt å nikke for ja, og riste op hodet for nei... Det er så herlig åfølge utviklingen...
En_av_hver Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 He, he. Og det der er nok bare begynnelsen på alt du kommer til å få i "retur" etter hvert hi, hi:-))) Junior og jeg var ute og gikk tur (laaaaang oppoverbakke) her om dagen og jeg må innrømme at jeg hadde problemer med å holde følge med han. Et stykke opp i veien, snudde han seg mot meg og sa; "Du vet; den som gir seg har tapt mamma"..... Måtte jo le......kjente igjen det utsagnet for å si det sånn:-)))
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 hehe, tulla her sier "går ikke an, vet du!" når hun eeegentlig har lyst å gjøre noe, som hun vet at mamma har sagt nei til før Hun er snart to år.
Tante_Sofie Skrevet 8. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2007 Ja vet jeg har mer i vente...smiler... Har en gutt på fire år også og det er mye som kommer i retur og ting du har gjort blir fortalt. Ved en feiltakelse kjørte jeg forbi barnehagen i går og måtte snu og kjøre tilbake...da kan vi kjøre inn en annen vei. Han sier fra baksete, det er her pappa pleier å kjøre også, når han kjører forbi barnehagen. Da måtte jeg le...spurte gubben om det og det var nesten ett år siden det hadde skjedd og det var den ene gangen... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå