Gå til innhold

Hva anbefaler du på kino for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenkte vi skulle ta en tur på kino i kveld, men aner ikke hva som går for tiden og hva som er verdt å se. Noen som har tips til oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noen anbefaling, men vil ihvertfall fraråde dere sterkt å se Knocked up. Den er for fjortiser;)

Skrevet

Ehh, da er jeg fjortis da, buhu, for jeg syntes den filmen var morsom og søt... ;-p

Skrevet

Lenge siden jeg var fjortis, men syns også Knocked Up var morsom.

Skrevet

Samme her, filmen var søt og morsom=)

Skrevet

Melder meg inn i fjortisklubben, Knocked up var kjempemorsom! Til og med sambo lo godt mange ganger:)

Skrevet

Vi såg Evan the almighty for en stund siden. Den var morsom :o) Men vet ikke om den er på ennå.

Ellers har jeg hørt mye skryt om den de andre her anbefaler, og selv kunne jeg tenke meg å se Shreek den 3.e :o)

Skrevet

SHREK 3 - Må ses!

Skrevet

Utvilsomt "Knocked Up"!! Er over tretti, men lo så jeg hiksta! Hadde nok ikke synes den var like morsom om jeg ikke hadde vært gravid men likevel morsom! Så både Shrek 3 og Evan Almighty på ferie i statene i sommer, styr unna sistnevnte! Shrek 3 er den dårligste av Shrekfilmene, men den bør ses.

Skrevet

Har lyst til å se knocked up og shrek 3 selv.

Skrevet

Alle som likte 4 bryllup og en gravferd må i hvert fall se Stor opsstandelse. Den var herlig!!!

Skrevet

Shrek 3 så vi i går. Kjempeartig, men spess siden jeg er gravid tror jeg ;o)

Skrevet

Så nettopp Knocked Up, og likte den kjempegodt!! :)

Hadde nok fenget enda mer hvis jeg var gravid, så til alle dere som er gravide; se den! Flott film! :)

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Har sett dansk film som heter "Direktøren for det hele". Synes den var veldig absurd, men kjempemorsom, lo så jeg ristet. Det teiteste var at det er noen scener som foregår på islandsk og blir oversatt til dansk av en tolk som ikke tolker helt riktig, så jeg lo før det ble oversatt, og var ganske alene om å le, skikkelig teit altså...

Shrek 3 kunne jeg ha tenkt meg å se, men gubben vil ikke, og jeg synes det e drittkjedelig å gå aleine...

Skrevet

Jeg var med sønnen min i går og så shrek 3, men du må jo ha sett en og to også da. Den var søtsynes jeg......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...