smillas Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Heia, ikke ta dette ille opp, men ser at det er noen som skriver "kjeden", i stedet for "skjeden". Det er ingenting som heter kjeden, selv om det finnes noe som heter kjede. Men det har altså ingenting med skjede å gjøre, så vidt jeg vet... Der, nå var det sagt.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 hehe....signerer jeg;) hihi
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Kanche de ishe vet hva shkjede er?????? Hilsen en skjedeli skjøkkenhjelp...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Hvis vi nå først skal være litt pirkete; det finnes faktisk noe som heter kjeden! Men det har selvfølgelig ingen ting med skjede å gjøre nei :-D
Ginger-mor Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Haha:) Tenkte akkurat på det samme, Anonym 14:26.
smillas Skrevet 8. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2007 Ja, ved nærmere ettertanke! Men kjeden er kanskje brutt nå? Veldig (s)kjedelig hvis skjeden skulle bryte også. Men sånt skjer i de beste familier.
strekkmerketrollet Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 hahahahahahhahaha MEN det er utrolig bra at noen bemerker dette! Har irritert meg grenseløst når noen skriver f.eks: "stikkninger i kjeden"... hihi
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Jeg snakket med ei som hadde vært inne i mange skjedebutikker har en dag, jeg..... Hahaha - lurer på om de har stort utvalg! ;-0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå