Bærta å babyn Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 noen av dere som har barn med lite eller ingen kontakt med far? Og hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Ingen kontakt her. Om du leser tråden over/ under her om far som ikke er stabil så er det grunnen til hvorfor ikke mitt barn har noe med han å gjøre.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 ingen kontakt her,ingen spes grunn sånn sett-men bf er ikke intr.Han har ikke/vil ikke se henne engang...Så da er det ikke noe jeg får gjort noe med..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Her er det bare oss to. Bf var en ferieflørt, han vet ikke om henne en gang (ikke fordi jeg ikke vil, men har ikke nok info på ham til å finne ham igjen, begge var på ferie). Går fint, men jeg bekymrer meg for hvordan det blir når snuppa oppdager at det mangler noe.
Singelmamma og banden Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Jeg har visst to slike... Faren til ho i midten ønsker å være totalt fraværende, noe jeg visste fra dag en. Han er mitt eneste one-night-stand, og det ble det visst resultater av. Jenta er 3 år nå. Ho spør litt etter faren av og til, når storesøsteren er på samvær, men jeg tror ikke ho har helt perspektivet på det enda. Ho er jo bare 3 år enda, og jeg har fortalt henne fornavnet hans og at han bor laaaangt unna. Det har ho godtatt. Jeg har henne 100% av tiden, ingen avlastning, slik som en "vanlig" mor i et forhold ville hatt. Jenta har ett hjem å forholde seg til, og jeg tror det er positivt for henne. På meg virker det som om storesøster som er på samvær innimellom sliter mye mer i forhold til dette. Det er hun som har de største "problemene". Og så har jeg en liten jente på 4 mnd - faren sa han ønsket kontakt gjennom svangerskapet, men han har ikke sett henne enda. Han er totalt fraværende, noe han bestemte seg for etter fødselen. Ikke erkjent farskap eller noe. Det er mer bittert for meg enn midterste, siden han i utg.pkt sa han ville ha kontakt - men for barnets skyld kan det jo være greit med den roen det gir å ikke skulle pendle mellom to steder. Det er selvsagt vanskelig å si enda. Legger nok inn en oppdaterng senere ved en anledning på det. Så for å oppsummere, litt vanskelig å si enda pga spredning i alder og at de to yngste er så små, men jeg har inntrykk av at de to jeg har som ikke er hos faren er roligere og har det bedre enn ho som drar innimellom. Men hadde man kuttet samværet ville ho savnet faren, og det er heller ikke bra. Så det er en vanskelig situasjon. I tillegg er barna veldig forskjellige - det som passer ett barn passer ikke nødvendigvis et annet. På mange måter tror jeg at problemene til eldste jenta mi bunner i at ho er hos faren, og sjelden, mens de to andre ikke drar. Ho er forskjellig fra sine søstre (ikke samme far altså, hadde han ville hatt samvær med en og ikke de andre hadde jeg klikka i vinkel og litt til). Om noen år foreligger det forskningsresultater på det med samvær kontra ikke kontakt og delt bosted etc. Bare synd det ikke er gjort så mye enda.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 har ingen kontakt med bf nå.. han sa han ikke ville ha noe med meg eller snuppa og gjøre når jeg ble gravid, men var mye frem og tilbake under svskapet.. var med på fødselen og hadde samvær med henne frem til mai, da kutta han ut... grunnen var vel fordi meg og han krangla mye og utfra en giga krangel vi hadde måtte han straffe dattera si for det... men meg og snuppa har det bedre nå enn noen gang...
trillemamma Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Faren er psykisk syk og viser ingen interesse, så her er kontakten begrenset til et par ganger i året.
¤ my precious ¤ Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Gullgutten min har liten/ingen kontakt med sin pappa, for han fant seg ny dame og flyttet ut av landet...
2 søte Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 her har han ingen kontakt med snuppa, han ønsker selv ikke å ha det så det blir hans valg. jeg var sammen med han da, så her var det alt eller ingenting. han ville ikke ha fler unger uten å gifte seg, men jeg var ikke interesert i det, så da ble det slik.
Matja Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 Her er det ingen kontakt fordi bf ikke vil... Lille gull er 4 mnd og han har ikke sett henne og jeg får ingen svar på mine henvendelser, så da driter jeg i ham rett og slett! Når han tar kontakt, om det blir i morgen eller om 3 år, så får jeg ta tak i ting da.
BettyBoob Skrevet 10. september 2007 #12 Skrevet 10. september 2007 kun kontakt pr sms og mail. han bor på andre siden av verden. Dessverre.
tonebf Skrevet 10. september 2007 #13 Skrevet 10. september 2007 lite kontakt med far her.. ser han vel kansje 1 gang hver 3mnd... like greit!
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 10. september 2007 #14 Skrevet 10. september 2007 ingen kontakt med barnefaren her heller. Lille krokodille er 3 måneder i morgen. BF har ringt en del rett før fødselen etter han ikke tok kontakt på 7 1/2 ut i svangerskapet. Nå har det vart taust i ca en måned.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #15 Skrevet 10. september 2007 Faren til den eldste vil ikke ha kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå