FuriLaks Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Kom med dine beste tips i alle kategorier! *Mikrofiberklut til speil og vinduer- det er magi rett og slett. Bare varmt vann, vask i vei, vent å se, og vips, skinnende blankt. Nå er jeg spent!
adelia*termin 18/10* Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Potetmel hvis barna har tisset i senga. Det trekker opp fuktigheten.. så støvsuger man det bare av
roxanne Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Har du tenkt å sende de inn noen sted? Jeg sender inn mine beste tips og når de kommer på trykk så får jeg masse fine premier. :-) Jeg har et som har vært på trykk i et eller annet ukeblad: "Supersterke strikker: Klipp opp mansjetten på oppvaskhansken (som det er gått hull på) i passende ringer (1-2 cm) - de er kjempefine til alt mulig. Bare pass på at barnet ikke trer den over hodet.ø
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 WD 40 spray på vinduene hvis du har fått malings-flekker. fungerer også på klistremerker du ikke får av på eks. dører
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå