Gjest Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 må snart investere i ny seng.Litt lyst på tempur.Men er det virkelig verdt den prisen??Og hvor lenge holder ei slik seng??
It's all about me Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Jeg og mannen sover ennå på en billig drittseng, men har investert i Tempur til lillegutt. Og skal jeg dømme etter hvordan søvnen hans forandret seg må den være fantastisk og gull verdt.
Torpekjærringa Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Ønsker meg det veldig....men syns dessverre det er for dyrt ;o/ spare spare spar ) er en drøm å ligge på de madrassene!
♥Coxinelle♥ Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 venninnen min har og klager over at den er veldig (altfor) varm...men vet ikke om det bare gjelder henne?
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 vi har begge to tempur-pute. og klarer oss ikke uten. har den med bort på overnatting også... vi ønsker oss veldig ny seng, men har ikke råd til den.. men når vi må bytte ut madrassene i senga vår blir det nok tempur ja... helt nydelig å ligge på!!!
Mille** Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Har også tempurpute som jeg har blitt helt avhengig av. Men vi liker å ha det kaldt på soverommet, og på vinteren kan den puta bli veldig hard. Blir jo myk etter at jeg har ligget på den en stund da, men er madrassene likens tro? Vet ikke om jeg ville lagt meg på noen som kjennes ut som et kaldt gulv hver kveld. ;o)
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 ja madrassen er nok lik. det er det jeg liker best med puta mi da.. hehe.. at den er hard, og jeg bare synker ned i den... føler hele meg slapper av da. en deilig følelse! puta mi er så gammel nå, at jeg tror jeg skal ønske meg en ny en.. for den er ikke sånn hard lenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå