Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Hadde en super kveld i går, med middag, kake og konsert:-) Var ikke i seng før kl 04, men opp i dag og ut og ta en powerwalktur til jeg var god og svett:-) Det er herlig å bevege seg uten vogn, bare kroppen som skal svinges og brukes..........kjenner det gir energi!!! Nå skal jeg hoppe i dusjen og så er det avgårde igjen:-) Ha en flott dag alle sammen:-)
Plutseliten :) Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Så bra at kvelden ble bra,og da spiller den ingen rolle om natten blir til dag før man kommer i seng Flink du er da som trener til du blir svett....men energi får man det er sikkert. Fikk meg sånne staver da jeg ble syk,for å trene og holde balansen om den ble dårlig.Uff...det var nok ikke tiden til å tenke på det da,og de havnet innerst i boden Kanskje jeg skulle gravd de frem og tråkket meg en tur...en dag Ha en fortsatt strålende lørdag!!
♥Snulder Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Så flink du er!! Gidder du ta en runde til for meg og forbrenne de 4 kiloene jeg har lagt på meg i ferien??????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2007 Hehehe, du syntes ikke jeg hadde nok selv kanskje;-))
♥Snulder Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Nope! Synes du er fin som du er jeg:=) Heldigvis så har jeg en kar som ikke lar seg påvirke til å si at jeg er blitt mer fleskete;=) I tillegg så har han lagt på seg vel så mye!! Vi har kost oss masssssse med fantastisk mat..... og ca 1 kg sjokolademousse hver dag!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2007 :-) Høres jo ut som dere har hatt det helt herlig!!! Og det unner jeg dere:-))
♥Snulder Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Ja helt klart herlig! Til og med med kalde dager og mest skyer!!! Godt det var tropisk klima ellers, slik at sola har gitt oss litt farge på kroppen tiltross for korte soldager!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2007 Heldige dere er:-) Vi andre er jo bare blitt blekere og blekere og nå er det høst..... Selv om det har vært kjempefint vær et par dager nå, så er det ikke sommer lenger nei!
♥Snulder Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 Mmmmm!! Men den brune kroppen må jo gjemmes under tykke lag med klær :=( Sånn sett så liker jeg best å dra til sydligere strøk på vår/forsommer.... da slipper jeg å "pine" meg i sola her hjemme for å bli kvitt melkefargen;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2007 Enig:-) Vi reiser jo alltid til Hellas i juni, og det er deilig å få den fargen der nede, så sommeren ikke blir brukt til å bli solbrent her hjemme...
Gummelillan Skrevet 8. september 2007 #11 Skrevet 8. september 2007 Hei du sprekingen! Nå har jeg bestemt meg for å droppe halvmaratonen i slutten av september... Kanskje du vil ha plassen min ;-)))))))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. september 2007 ...........ehh.............altså................jeg har lagt meg jeg vet du;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 8. september 2007 #13 Skrevet 8. september 2007 se på facebook først da.... natta patta - sov godt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå