Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Huff.. Føler meg såå varm hele tiden.. Halvt år siden fødsel.. Flere som er blitt veldig varme?
Gjest Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Jeg føler meg noe varmere jeg også. Og noen ganger føles det som om jeg får en hetetokt og da må jeg bare strippe av meg alt og *puste* (fødte for 3 mnd siden)
Gjest Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Off, eg er akkurat lik!!!! 6 å ein hall måned siden fødsel.... "E det ikkje voldsomt varmt her?" - e liksom standard setningen min.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Ja, jeg også føler plutselig at jeg får hetetokter.. Ekkelt..=/ HI
babyandme Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 jeg var uvanlig varm av meg i graviditeten husker jeg, men skifter litt mellom varm og kald nå etter fødselen(snart 6mnd siden) Er det ikke slik at kroppen går inn i en slags "overgangsalder" eller noe i forbindelse med graviditet/fødsel? synes jeg husker jeg har lest det.. hetetokter blir da vanlig at noen får har jeg forstått..
MathildeC Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Oh yes, mye varmere ja! Men som babyandme sa, saa er det visst noe om at man er i en slags overgangsalder.. Tror det er oestrogen som man produserer mindre av saa lenge man ammer, eller noe i den duren. Saa det gaar jo over en gang! Men hos meg var det aller verst de foerste ukene etter foedselen. Maatta ta av meg sokkene naar jeg skulle amme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå