Gå til innhold

I dag har jeg..

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpt gulv til barnerommet.

Sambo malte taket i går, og nå skal han og pappa legge på strie, så skal vi male i morgen, også skal vi legge gulv. =)

Det er så morro!!!! =)

Klemmer fra meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå så koselii...elsker å dulle med sånt jeg=)samboer er ikke kommet lenger en å støpe gulv til rommet til storebror.... han ska få nytt rom i kjelleren og tulla skal få hans gamle.....gleder meg til storebrorsrom er ferdig for da her jeg 2 barnerom å innrede... Det er kjempeskøy=))

Skrevet

Ja, det er super morsomt!! =)

Skrevet

Å så gøy!

Ertig og kunne gå i rommet til babyen. Det gir en slags følelse om at det ikke er lenge til det ankommer=)

Takk for tips igår, har ikke fått tak i trapp, men fant granitt kjøkken benkeplate på finn.no Vi skal sende kjøkken tegningen og få pris tilbudt på det;)

Klem til deg!!!!!!!!!

Skrevet

Så flott da. :)

Håper du finner drømme trappen snart da. :)

Hvilken trapp er dere ute etter da?

Klem

Skrevet

Lille queenie, hva het den mandeloljen og hvor kjøpte du den? Har vært på utkikk men ingen helsekost forretninger har noe sånt, og på apoteket hadde de ordinær mandelolje. Hva kjøpte du?? :-)

Skrevet

Min heter "AROMA mandel olje" bare. :)

Kjøpte den på en kombinert parfymert og helsekost butikk, er vel den helsekost biten av butikken som hadde denne. Men måtte bestille den, de hadde den ikke inne.

Tror kansje du må spørre etter oljen i butikken. :)

Skrevet

så koselig :) vi har kjøpt veggene idag, så blir vel ikke å male før platene kommer opp.. men er veldig gøy å komme i gang altså!!!!

Og idag skal jeg begynne å strikke et sett til bebisen..:) blitt skikkelig kjærring haha..

Skrevet

Da skal jeg sjekke litt rundt her om det er noen som har den! Takk for hjelpen :-)

Skrevet

Gleder meg sånn til jeg og kan begynne med alle de tingene.. Og kjøpe inn ikke minst! Men skal holde meg i tøylene til fredag og UL=) ..men noe maling blir det ikke for min del... -vi skal ikke vite hva kjønnet på spiren er, ....håper bare jeg klarer å forholde meg til det og ikke spriner på 3d ul for å finne det ut..kremt..

Kose deg masse med oppussing av barnerommet! Det blir nok kjeme fint vet jeg:)

Skrevet

Ikke så enkelt å bestemme seg for noe som helst nå egentlig. Vi har sett på stryntrapp, fikk pris på det også ombestemt de seg og ville ha seksti tusen mer enn avtalt. Så nå er vi igang igjen og leter etter noe som er litt billigere.

Så vi får se hva vi ender opp med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...