Gå til innhold

Kan noen legge på skravle? HASTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle kjøpe sko til sønnen min i dag. Og damen i butikken som skulle hjelpe var så frekk at jeg bare griner og griner. Hun sa at sønnen min hadde en så brei fot at jeg måtte passe på å kjøpe brede sko til ham.

Er dette lov? Går ikke dette under diskriminering og mobbing? Burde jeg sende et brev til sjefen hennes? Har jeg krav på fri rettshjelp i slike saker som denne?

Tusen takk hvis noen vil legge ut, jeg vil gjerne være anonym siden dette er en såpass belastende sak for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud! Når ble det forbudt å snakke fra levra? Du må vel tåle å få høre at han har en brei fot! Noen har tynn, noen har tykk osv, det er jo d som fjør oss forskjellig, en kan jo ikke saksøke noen for at de synes ungen har brei fot.

Dette blir jo for tåpelig, legg ut sjøl og du :SKJERP DEG, BLI VOKSEN FOR GUDS SKYLD.

Skrevet

Unnskyld, da. Men du, jeg har en annen ting som virkelig haster. Kan du legge det ut på skravle for meg, da? Jeg har vondt i puppene, og skal snart ha mensen. Er jeg gravid?????? Evt noen som kan spå kjønnet på babyen?????

Skrevet

...synes faktisk du burde gå til sak...

dette er uhørt! man snakker ikke sånn!

Skrevet

Så godt at noen forstår meg! Hvis det er sånn at sønnen min har en brei og klumpete fot, så er han jo handicappet, og da må det jo gå inn under mobbing og diskriminering grunnet handicap. Håper hun damen råtner i fengsel i mange, mange år, så gjør hun ikke noe sånt igjen! Jeg føler meg merket for livet, dette er noe av det vondeste jeg har opplevd!

Ingen som vil legge ut på skravle for meg? Dere skjønner da viktigheten av dette, pluss den vonde puppen min som sikkert betyr at jeg er gravid?

Skrevet

haha, jeg måtte bare!

nå er der lagt ut for deg=P

Skrevet

Tuuuuuusen takk. Godt at noen tok dette alvorlig, det er jo ganske grovt, det som hendte meg i dag.

Skrevet

Men hva med den ømme puppen min og dermed mulig graviditet? Kan noen legge det også ut?

Skrevet

Dette håper jeg er en fleip! selv om du har et handicappet barn, skal du ikke bruke handicappen for alt det er verdt! Hun sa det kun for å hjelpe deg og gjøre det lettere for deg! Det sier seg selv at du ikke klemmer breie barneføtter ned i smale sko! Handicappet eller ikke! skal du fortsette sånn kommer du til å trykke ned selvtillitten til gutten din! Du skal være der for barnet ditt, støtte og være sterk for! Ikke sitte å grine for en helt normal kommentar! Hvor gammel er du? 14? Nei vettu hva! skjerp deg! du burde fått et realt spark bak!!

Skrevet

Jeg velger å pent overse disse uhøflige kommentarene som enkelte her inne presterer å lire av seg. Regner med pipa ville fått en ganske annen lyd om det var dere som opplevde at noen sa at barnet deres hadde brei fot. Dette viser en klar mangel på folkeskikk i samfunnet vårt i dag. Jeg anbefaler dere alle å tenke dere godt om, gå inn i dyp selvransakelse og deretter be meg om tilgivelse. Som det rause mennesket jeg er kommer jeg nok til å tilgi dere om dere virkelig forstår hva galt dere har gjort.

MEN hvorfor kan ingen svare meg angående min ømme pupp?

Skrevet

Hvis bare den ene puppen er øm,hadde jeg ikke vært så bekymret for om jeg var gravid.

Med to ømme derimot,er du nok helt sikkert gravid igjen og bør snarest kontakte HS,lege,legevakt og fødeavd!

Så får du noen til å spå deg om kjønn,når fødselen vil skje,hvor den vil skje,hva du vil få i smertestillende,hvilken lege og jordmor du får,så du kan snarest begynne å planlegge hvilken dag du skal ha dåp,hvilken barnehage,kjøpe inn dyre reima-dresser og begynne å spare til konfirmasjon.

Lykke til ;-)

Skrevet

Så da har jeg med andre ord brystkreft?????!!!! Det var som pokker, da vil jeg jo heller være gravid. Nå må i hvert fall noen legge ut på skravle, dette blir jo mer og mer alvorlig!!!!

Og så jeg som allerede har gjort alt dette du har sagt, kjøpt inn både reima og troll - i både gutte- og jente- farger, søkt barnehageplass og bestilt lokale til konfirmasjon i 2023 og gud vet hva. Går det an å avbestille lokalet selv om det bare er 15-16 år til festen egentlig skal holdes? Og catering og blomster og invitasjoner og fotograf.....hjelpes - dette MÅ legges ut på skravle, hvis ikke tror jeg nattesøvnen forsvinner, her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...