La07<3Sl09 - overtid Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 gutten min er litt over 3 mnd og i dag fikk jeg en liten overaskelse!! Mensen nå? trodde ikke man fikk det på en ganske god stund etter fødsel jeg.. noen fler som har fått mensen tidlig??? kan jeg bli gravid igjen nå da??
4barnsmor88 Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 jeg fikk ikke mensen i mellom svangerskapene.. men blei gravid etter ca 1 uke etter fødseln...
jordbærsjokolade Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Yes! Jeg hadde akkurat sluttet å blø etter fødselen jeg, hadde kanskje en ukes opphold også fikk jeg mensen som er ferdig i dag og i dag er hun 12 uker! Noe skikkelig dritt altså..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Da snulla var 3 mnd hadde jeg allerede hatt mensen engang og blitt gravid med piratspira.
En liten mamma Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Jøss, har du virkelig barn så tett, og tvillinger også? Høres rimelig travelt ut! (kikket på profilen din...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå