♥♥mortil4♥♥ Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Jeg må handle inn til middagen i morgen, men er helt blank på hva jeg skal finne på... Er det noen som har noe godt forslag på en riktig søndagsmiddag?? Alle forslag taes imot med stort takk
Adriansmor med tulla Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Har tilbud på oksesteik ved mega butikkene... så jeg skal ha oksesteik med peppersaus og fløtegratinerte poteter imorra...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Jeg skal snart begynne å skjære opp kålhoder, for jeg skal lage masse fårikål i dag, skal lage så mye at jeg har til i morgen også.. Skal være 8 til middag i dag, og 6 i morgen.. =) Mmmmm... jeg gleder meg sånn til middag!!
Himmel og hav Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Vi skal ha hønsefrikassé. Og neste søndag skal vi ha det beste jeg vet: Fersk suppe og kjøtt med løksaus. Yummi!!!
Erisa* Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Å, fårikål høres godt ut! Her blir det hjemmelaga pizza i dag, og ikke noe skikkelig i morgen, for dag skal mannen min på seinvakt. Så det blir nok restemiddag på meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå