Gå til innhold

Dere som har barn som har bursdagene sine tett. Feires de sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører mange sier til meg at vi må feire bursdagene til ungene sammen. Er 13 dager mellom dem...

Men jeg syns egentlig ikke så mye om det jeg! Bursdager skal være barnas dag, og da syns jeg de bør få hver sin dag, ikke en dag midt i mellom bursdagene hvor de må dele på alt...

Er jeg rar? Mamma syns det:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke tette bursdager, me hadde jeg hatt så hadde jeg ikke feiret dem sammen.

Skrevet

Vell nå har ikke vi unger med bursdag i nærheten av hverandre (har bare en :o)) Men jeg og mannen har 10 dager mellom våre bursdager og vi har alltid familieselskap på begge dagene :o) Mener at det hadde vært noe annet om de hadde hatt bursdag på samme dag, da hadde ihvertfall familieselskap vært naturlig å hatt sammen, men tror jeg ville feiret barneselskap hver for seg jeg, er liksom det med å få være den ene som er i fokus :o)

Skrevet

jeg har alle tre innenfor en mnde, og vi har feiret de hver for seg..

er tre dager mellom to av de, og de to feirer vi voksenbursdag sammen, men barnebursdager hver for seg...

jeg synes også at de skal ha hver sin dag, men jeg har lekt litt med tanken på å lage en kjempefest en gang, iom at de fyller på sommeren alle sammen...

vi får se etterhvert, de får bestemme det selv

Skrevet

Hvert sitt barneselskap (når tiden kommer til den minste å ha det) men felles selskap med våre venner og deres barn. Det er jo det mest naturlige, synes jeg, siden de barna er deres felles venner og de andre er deres egne.

Skrevet

Er 5 dager mellom bursdagene til jentene mine. De nekter plent å feire ilag. Det skjønner jeg igrunnen godt:-)

Er to dager mellom meg og mini, og vi har feiret ilag. Men, han er så liten enda.

Skrevet

Her har vi 4 bursdager i november. 2 barnebursdager og 2 voksenbursdager. Kan lett bli vel mye selskaper av sånt så vi løser det på denne måten:

Har 1 felles familiebursdag som går på rundgang blant "bursdagsbarna"

Og så har barna self. eget barneselskap.

Det er jo i grunn barneselskapet som er viktigst for barna, familieselskaper kommer i en helt annen kategori for dem. Så dette fugerer helt supert.

I tillegg så feirer vi litt bare vi her hjemme på selve dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...