Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 shampo og balsam,hehe:) var litt plaget med fett hår før men byttet shampo-merke og begynte å føne håret etter vask, ble mye bedre da..
line_n & sara Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 har aldri hatt d problemet før jeg ble gravid, men nå må jeg vaske håret hele tia! så det er nok mest hormonellt når det kommer til oss gravide, så det som hjelper da, er vell å føde... hehe... ok, litt teit råd, kansje! men vi får trøste oss med at det går over!
pnillan Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Graviditet i mitt tilfelle :-) har nokså fett hår til vanlig, men nå er det blank og skinnende og trenger omtrent ikke vaskes! ...får nyte det så lenge det varer, det blir nok tilbake til det gamle etter fødsel og er jeg riktig heldig faller det vel av endel også.... :-)
MonaK5 Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Jeg har kjøpt meg tørr shampoo:). Så slipper man å vaske håret hver dag. Det virker faktisk! Jeg kjøpte det på frisørsalong. 150 kr.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Skal også hjelpe å ble eller stripe hår som er fett. Men det spørs om man har lyst til det da... Ellers tror jeg også det hjelper å føne det etter at man har vasket det.
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 bruk shampo , å når du skal bruke balsam så bruker du littt natusan babyolje med alovera i, så vasker du håret med det funker super bra
straxmamma:) Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 har du fett hår, skal du over en periode vaske håret sjeldenere... jo oftere du vasker håret, dess oftere fjerner du den naturlige syrekappa(fettlaget) som ligger i hodebunnen! Dette øker produksjonen av dette fettlaget, og gir deg fett hår! å vaske håret hver dag, eller til og med annenhver dag er for ofte!! jeg vasker selv håret for ofte....men prøv å hold ut litt å se om det blir bedre:)
Kufiolilla Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 Fett hår under svangerskapet er ikke det samme som fett hår til vanlig tror jeg, så det er ikke neon vits i å forsøke å "roe ned" talgkjertlene ved å vaske håret sjeldent f.eks. Jeg fikk plutselig kjempefett hår, ca uke 36-37. Kjøpte dyr sjampo hos frisøren, det hjalp en del.
mari.a Skrevet 8. september 2007 #11 Skrevet 8. september 2007 hm.. shampo m magnesium -el annen shampo mot fett hår på frisørsalongen kan jo testes-og selvf ikke balsam i annet enn spissene..har også fått fetere hår under graviditeten..men synes d har kommet og gått litt...men å bytte shampomerke kan uansett være en løsning:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå