Happy H Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 ååååååh, gleder meg så utrolig masse!!!!! nervene e endå ikkje komt,men d gjør de nok uken før vil eg tro.. har fått ordnet masse de siste ukene og vert i møte med diverse folk, frisør, sminkør, visevert, prest, sjåfør..puh.. men arti e d då!!!!! store deler av bryllupet e jo alle forberedelsene, så eg kosa meg m de så godt eg kan!=) ska ordne m maten sjøl,så har vert en del bestillinger i hytt og pine, men tror d meste e på stell no. prøvde kjolen min forrige helg, som passet perfekt sjøl m gravid mage inni, så kunne ikkje vert mer letta. no e d bare å vente på at dagen endelig ska komme!!!!! flere 22.september bruder her?
Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 22. september-brud her!! Mye møter for tiden ja, skal snakke med frisør og fotograf denne uka... Blir egentlig roligere for hvert møte vi har siden brikkene faller på plass, samtidig som det begynner å gå opp for meg at jeg skal faktisk gifte meg!! Litt uvirkelig på en måte fortsatt..!? Kjolen henger endelig i skapet, etter noen små justeringer på slutten ser den flott ut nå, har tatt en prøving med alt tilbehør, gøy!!
Happy H Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 så arti shoegal. kor gifter du deg? bergen her!!! kjempe spent på kossn dagen blir og kjenner på kroppen at d begynner å nerme seg no!=)
Gjest Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Gifter oss i Oslo! Blir spennende med det jeg ikke har kontroll på selv, dvs. taler/sanger fra andre Skal få ferdig en sang til mannen min snart snart, og lage kirkeprogram, gjøre ferdig bordkort og bordplassering etc.. Litt igjen å gjøre altså, men lokalet ordner alt med mat og pynting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå