Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Opplever rett som det er en slags dirring helt nederst i magen. Har en del spark oppover, men dette kjennes helt anderledes. Noen som har vært borti det samme? Har til tider en del kynnere og litt mensmurringer. Vet ikke om babyen har snudd seg med hode ned enda. Takknemlig for svar...
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Aner ikke hva det er, men har det samme selv. Hadde det under forrige svangerskap og. Merkelig følelse egentlig.. Men tror ikke det er noe farlig
katikati Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Det kjenner jeg også. Innbiller meg at det er babyens hode som prøver å feste seg eller noe sånt jeg...men vet ikke altså.
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 8. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2007 Takk for svar. Uansett betryggende å høre andre som har det. Da er det vel ikke unormalt, får vi tro. Tenkte også litt på det der at hodet driver å "går seg til " der nede - selvom det kanskje er litt tidlig for meg. Er jo bare uke 28... - og er annengangs. Men, men... Da slår jeg meg litt mer til ro med dirringene )
OktoberJente07&JanuarGutt10 Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 ville tro babyen din hikker og at det er det du kjenner
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 hei! jeg leste faktisk om dette for ikke saa lenge siden, mange gravide ble bekymret for de trodde babyen hadde epilepsi eller noe lignende inni magen, men mener aa huske at det bare var krampetrekninger paa lik linje med det vi kan faa... er visst helt ufarlig!! =) provde aa finne den siden igjen, men jeg fant den ikke....
enpå3ogenpå1 Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 sånn har jeg og kjent en gang. Fikk rett og slett vibrator følelse helt nederst i magen!! Men jeg har blitt fortalt at det er nervene til babyen som ikke er helt utviklet enda. Det er helt ufarlig og kan også fortsette etter at den er født. Så ikkeno skummelt, bare en veldig pussig følelse
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Det var noen andre som skrev her at dette skjedde når babyen tisset:)Vet at mine barn,etter de er født,på en måte "røser" når de tisser, så det kan nå hende det er det som skjer i magen også
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 9. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. september 2007 Takk for alle svar. Til Anonym - *ler* Husker også min sønn grøssa når han hadde tissa når han var baby. Da er dette en liten frøken med dårlig selskapsblære, hvertfall. He, he... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå