Gå til innhold

uvelkommen gjest.....problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har sagt helt siden juni at svigermor er velkommen på besøk hos oss når som helst, og så la vi til , men helst ikke i september for da er det så mye som skjer, spesiellt den helgen jeg har bursdag, og ville satt stor pris på om hun ikke valgte akkurat denne tiden å komme på besøk siden hun gjorde det i fjor også, og det ble masse stress for meg og jeg ble faktisk syk av det.(fikk skikkelig bekkenløsning og ørebetennelse)sa fakisk ifra da også om at det ikke passet så bra, men hun kom likevel, trodde da at det var fordi hun ikkk hadde oppfattet riktig at vi helst ikke ville ha gjester siden det var så mye stress fra før..men neida, hun tar ikke et hint i det hele tatt og velger å komme akkurat i bursdagshelgen min, vi prøvde å si at det ikke passet så bra men da begynnte hun bare å beklage seg i telefonen med at vi ikke var glad i henne og sånt.... urk, så irriterende. what to do?

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Da kan du si til henne: "Hører du hva du sier? Hva har kjærlighet med det her å gjøre...virker jo som DU ikke er glad i oss som ikke respekterer våre ønsker, og driter i om jeg kan bli syk igjen som i fjor. Det passer ikke at du kommer hit i september, det har vi sagt lenge, og hvis du ikke har fått med deg det og tror vi er mindre glad i deg så minner jeg deg på det en gang til...september passer ikke!"

Jeg hadde vært enda krassere, men det er fordi jeg ikke tåler folk uten sosiale antenner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...