to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Jeg har termin 2.mars, og skal til ul om litt mindre enn 2 uker. Er sååååå sikker på at det er en gutt, har liksom hatt den følelsen fra dag 1. Drømte vi var på ul inatt og at det blir en gutt. Tipper jeg får bakoversveis dersom jeg får beskjed om at det er jente. Ser liksom ikke for meg det. Ikke det at jeg ikke ønsker jente, for slik er det absolutt ikke, her er alle velkomne. Har en gutt fra før, så det kan jo være derfor jeg tror det blir en til. Er jo mere vant med den følelsen Noen som har vært bombesikre på at det er gutt, og fått overraskelse om jente på ul??
Gjest Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 omvent til meg da ;p Første svangerskap var jeg skråsikker på at det var en liten guttebeibis dær inne, men ul sa jente og ut kom jente. Denne gang var jeg 100% sikker på at det var ei jente men 2 ultralyder har sagt gutt så får vell bare stole på det...Men hører mange som har rett med magefølelsen alltså, bare ikke min ;p men jeg gjetter feil til alle vennindene mine også jeg,hehe...
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Må bare fortelle deg at jeg leste ett sted (husker ikke hvor) om at det var gjort en undersøkelse på nettopp dette. Endel gravide i England eller noe, som ble fulgt opp, og hos 100% av de som drømte kjønnet, så stemte det! Bare 75% eller noe sånn av de som hadde sterk magefølelse stemte. De hadde da ikke drømt! Blir spennende å se om dette stemmer på deg da:)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Første svangerskapet var jeg kjempesikker på at det ble gutt. Sjekket ikke på UL, men ventet til fødselen. Og gjett om jeg ble overasket! For det ble jente ) (dessuten drømte jeg om at jeg fikk kattunger!! Hehe...godt ikke det var sanndrømt..hehe...Drømmer mye rart i svangerskapet)
line_n & sara Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 jeg var sikker på gutt, jeg! hadde jo tross alt drømt det to ganger!! på ordinær ul tippa jm gutt, også! men på 3d ul viste det seg å være en jente! til min store overraskelse!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2007 heheh med førstemann følte jeg også at det kom til å bli en gutt. Alle andre sa hele tiden at jeg kom til å få jente, så da det nærmet seg ul, begynte jeg å tenke over hvorfor jeg trodde det skulle bli gutt. HAdde ikke noe godt svar på det, og fikk det plutselig for meg at det må jo være en jente, hvorfor har jeg ikke tenkt på det før liksom. Trappet opp på ul og fikk vite det var gutt. Hehhe da hadde jeg akkurat vent meg til at det "skulle jo bli jente", ble derfor veldig overrasket selv om dette hadde vært magefølelsen min helt fra starten. Stoler derfor mer på magefølelsen denne gangen, selv om "alle" mener at denne gangen blir det hvertfall jente.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2007 Skulle tatt seg ut det ja - "du er nå blitt mor til ditt første kull med kattunger"hahahahha Blir en del bisarre drømmer ja
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2007 :)spennende
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. september 2007 Tipper det var stor overraskelse ja, og på 3d-ul var de helt sikre også??
line_n & sara Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 på 3d var legen så sikker som man kan bli! av en eller annen grunn, sendte han med oss bildebeviset, også! men husker du den finn.no linken som var her for en tid tilbake? om ei som solgte masse nye, ubrukte jenteklær? hun hadde fått høre at d ble jente på både ordinær ul, og 3d, og det ble en gutt, alikevell! så man er nok ikke sikker før man kan se selv, med egne øyne!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. september 2007 Har ikke hørt den nei, så kjeeeeeeeeedelig da å sitte der med "feil" klær. Tipper de ble overrasket etter fødselen da. "nei dette er feil, vi skulle ha jente vi" hahahhaha Jeg tenker som så; får jeg beskjed om gutt så blir det nok mest sannsynlig gutt, men får jeg beskjed om jente, tar jeg det heller med en klype salt. Er oftest den veien de tar feil. Så om de sier jente skal jeg ikke gå amok i jentebabyavdeling for å si det sånn, men selvfølgelig vil det bli litt handling på forhånd.
YumYum2 Skrevet 8. september 2007 #12 Skrevet 8. september 2007 hehe jeg drømte at jeg fikk gutt før første ul i uke 13 da han ikke kunne se noe kjønn men trodde gutt. etter det drømte jeg at jeg fikk jente flere ganger. på ord. ul i uke 19+3 sa hu jente og nå drømmer jeg fremdeles at jeg får jente. fram te ord. ul hadde jeg verdens sterkeste magefølelse på gutt=P
twoboys & a girl Skrevet 8. september 2007 #13 Skrevet 8. september 2007 Nå drømmer jeg mye rart fra før av, men det tar helt av når man er gravid. Har bla drømt om at jeg fikk en kattebaby, ble ikke ordentlig skuffet en gang tenkte bare at neste gang så får jeg vell menneskebaby. Før ul så drømte jeg om både gutt og jente, til og med tvillinger. Får gutt nr to nå.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 8. september 2007 Hehe, ja man blir litt ekstra rar når man er gravid. Drøm som gikk igjen hos meg forrige gang, var at gutten vår ble født og bare dager senere kunne han både gå og snakke. Utrolig intelligent var han også, kunne utrolig mye. heheh. ikke verst til å være noen få dager.
Athina' Skrevet 8. september 2007 #15 Skrevet 8. september 2007 Er det ikke de som tror på reinkarnasjon som sier at sjelen til barnet kommer alltid på besøk til mor før hun føder så hun kan bli kjent med barnet? Litt søt den tanken synes jeg :-)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 8. september 2007 Den likte jeg:-) Fin liten tanke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå