Gjest Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Sånn at den ble positiv mens egentlig så er man kanskje ikke gravid allikevel????
Gjest Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 det er vel veldig liten sjangse for at det skjer men hvis du går på medisiner så er det noen som kan slå inn på testen men det er vel heller tvilsomt.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Ja, men det er veldig sjelden tror jeg. Er mulig, men med positiv test er man i de aller fleste tilfeller gravid.
*Rutletutt* Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Den KAN vel skje...men det er vel sånn at om den viser positivt så er en gravid - testen vil jo ikke bli positiv om en ikke har hcg-hormonet i kroppen...har aldri hørt om at det har skjedd i hvertfall.
*Rutletutt* Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Da vil jeg tro du er gravid, ja. Gratulerer...?
DenherJenta Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 kan vel å vise postiv hvis den har ligget alt for lenge før avlesning..
mam-mam-mam Skrevet 8. september 2007 #11 Skrevet 8. september 2007 Det kan den!!! Jeg testet positivt med clearblue digital test onsdag forrige uke. Der sto det gravid, ingen tvil om det. Tok en til dagen etter for sikkerhets skyld, like positiv den... Tirsdag denne uken begynte jeg å spotte litt, og jeg kontaktet derfor gynekolog fordi jeg var redd det kunne være en SA på gang. Han tok UL og graviditetstest, og det viste seg at jeg ikke var gravid og heller ikke hadde vært det. Jeg ble skikkelig lang i maska og lurte på hvordan det kunne skje. Gynekologen sa da at det hadde han sett mange eksempler på - hormoner spiller inn på testene og de er ikke alltid til å stole på. Det står jo at de er 99% sikre, så da var det vel den lille siste prosenten som spilte inn da... Det var en skikkelig nedtur, for "graviditeten" var skikkelig etterlengtet..., men det er bare å bite tenna sammen og prøve igjen... Håper dette ikke er tilfelle for deg og at du virkelig er gravid! (hvis det er det du ønsker da)
Gjest Skrevet 8. september 2007 #12 Skrevet 8. september 2007 oj ... ja jeg får vel bare vente med å glede meg over dette da skjønner jeg
mai mammaen til to Skrevet 8. september 2007 #14 Skrevet 8. september 2007 jeg vil tro du er gravid jeg.. hvordan tester du i forhold til når du skal ha mensen?begge gangene jeg har gått gravid har jeg testet ca en uke etter IKM... og har fått positiv test med engang.... så må si grattis.. mener å huske at vi har barn som er sånn ca født samtidig? mai 2006?
pøber´n & je Skrevet 8. september 2007 #15 Skrevet 8. september 2007 Det er flere inne her som har hatt falske positive tester. Men får håpe den har visst rett hos dere da
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 8. september 2007 #17 Skrevet 8. september 2007 ups... blir nesten litt nervøs her... har testet 2 positive tester.... etter mine utregninger er jeg ca 7 uker på vei... men føler meg ikke gravid i det hele tatt... absolutt motsatt, mer energi, sliter med å sove (noe jeg aldri har gjort) hm, kanskje er gravid likevel, men at alt blir helt motsatt... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå