Gå til innhold

hvor ofte hikker babyen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min hikker hver dag! er 100% sikker på at d er hikking. skal han liksom hikke hver dag når han kommer ut oxo da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min hikker også hver dag og det helst på kvelden :-) Ingen regel hvor ofte det er normalt at han hikker eller ikke og han trenger ikke hikke så mye når han blir født. Jenta mi hikket mye mer i magen enn hva nurket denne gang men hun hikket ikke så mye når hun kom ut, Oldemoren var helt sikker på at det var fordi hun frøys heletiden da ;p hehe...

Skrevet

Det er vist veldig normalt, og ett veldig godt tegn at dem hikker mye på slutten. De trener mellomgulvet til livet ute med pusting! Så det er bare posetivt jenter:)

Min også hikker ekstremt mye for tiden, så jeg spurte om dette på kontroll å da sa dem dette:)

Skrevet

4-5 ganger i døgnet. Har holdt på sånn lenge:)

Skrevet

Jenta vår hikker noen ganger i løpet av dagen. Litt merkelig følelse, pappaen syns det er veldig spennende med den rytmiske dunkingen i magen, hehe.. Og, det skal bare være positivt. :-)

Skrevet

samme her :-)

Skrevet

Har ikke merket at babyen min hikker, er det vanlig? Er i uke 31

Skrevet

Min begynte ikke å hikke før ganske sent (uke 33-34..), men etter det har den hikket hver dag - og da som oftest om kvelden. En merkelig følelse egentlig!

Skrevet

Min hikker ca 2-3 ganger om dagen i gjennomsnitt. Noen dager er det 4-5 ganger.

Jeg hikket visst mye selv også, og forsatte med det da jeg kom ut:)

Skrevet

har ikke merket noe til at min har hikket, er i uke 29=)

Skrevet

Ca 2 ganger i døgnet, morgen og kveld, ofte etter at jeg har spist, kanskje den smaker på fostervannet?

Skrevet

her hikkes det ca 2 ganger pr dag =)

Skrevet

....babyen hikker fordi den øver seg på å puste =) Så det er bare positivt!

Skrevet

Vår vesle tulle hikker ofte opptil 4-5 ganger for dagen og gjerne om eg har drukket eit glass brus:) ho låg og hikket på 3D ultralyden her om dagen og det var skikkelig rart å se, for ho hikket også smilte ho:) nesten som om det var kjekt å hikke:) rart med den rytmiske dunkinga i magen:) er no i uke 31 og ho har hikket hver dag sida uke starten på uke 30:)

Skrevet

virker som han nesten har et fast rituale på å hikke om mårran:) hehe... Også noen ganger senere på dagen...

han har holdt på slik siden uke 34...

Skrevet

tulla mi har aldri hikket men så er jeg bare i uke 29 og de begynner kanskje senere med å hikke??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...