*Rutletutt* Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Mye godt som skjer i dag, gitt...Milla har sover godt i natt og nå tisset Tobias på do for første gang! Har prøvd å få ham til å ville sitte på do i det hele tatt...og han vil stort sett ikke det - og selv om han har sittet på do av og til har det aldri kommet noe. I sted gikk han uten bleie (naken) og kom løpende inn på kjøkkenet til pappaen og sa han måtte tisse. Samboer løp med han på do og da tisset han! Håper det fristet til gjentakelse;o) Han fikk i allefall masse skryt da han hadde gjort det og var tydelig stolt selv også)
*Rutletutt* Skrevet 8. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. september 2007 Gratulerer til deg også) Er liksom det siste som gjenstår føler jeg...å få ham til å slutte med bleie - er jo forbi å lære seg å snakke og gå og de tingene...så nå er dette liksom siste skanse;o)
*Rutletutt* Skrevet 8. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2007 2 år og snart 9 mnd -så han er jo litt sent ute...men, men bedre sent enn aldri;o)
*Rutletutt* Skrevet 8. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2007 Ja, kan være det...jeg har ikke annet å sammenligne med enn de jeg kjenner som har barn, og de har alle vært tidligere ute;o)
*Rutletutt* Skrevet 8. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2007 Vi tenkte litt på å prøve med disse Potty-training pantsene fra Libero...kanskje det kan få opp motivasjonen litt...? ;o)
*Rutletutt* Skrevet 8. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2007 Har prøvd med potte, ja...den tør han ikke sette seg ned på en gang... Har kjøpt sånn do-ring da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå