oo00oo Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Er det noen her med to tette som kan anbefale det? Hvordan gikk det med amming av nr1 når du var gravid med nr to? Vil også veldig gjerne høre fra noen med diabetes 1 som har to tette. Hvordan gikk det med amming og blodsukkeret mens du var gravid med nr 2??
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Hei, jeg har ikke diabetes men har to ganske tette, 18mnd mellom. Jeg ammet nr 1 helt frem til 1mnd før nr 2 ble født, det var ikke noe problem. Hun sluttet selv, ellers hadde jeg fulgt planen om å tandem amme:) Veldig glad for at hun bestemte og slutte selv, tror det var bra i forhold til sjalusi også. Når nr 2 kom var hun helt inneforstått med at nå var det lille babyen som trengte pupp og hun fulgte nøye med og synes det var veldig spennende. Heldigvis følte hun ikke at babyen hadde tatt puppen hennes. Vet at noen barn reagerer på at mor blir gravid og at melken forandrer smak så de ikke blir så interessert lenger. Men det vet man jo ikke før man er der. Lykke til:)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Åja, glemte:)kan selvfølgelig anbefale det av hele mitt hjerte. Mine to små herlige jenter er så nydelige og koser seg så vanvittig sammen. Storesøster er så stolt av hu minste og hjelper henne og lærer henne samtidig som de alltid har noen å leke med...Det varmer hjertet når lillesøster kryper opp på fanget til eldstemann og skal kose, eller når storesøster trøster minsten når hun slår seg. Synger nattasang for hverandre, koser og duller:) De er foresten 14mnd og snart 3 år nå (men såklart, de vet hvordan de krangler også altså)hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå