Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Dåtter mi vil ikkje ete. Ho er litt over 3mnd. Ho bare tuller med maten, gjort sedan i går då det blei eindel brudd i rutina hennar. Ho har sovd godt, ifrå 00 - 10, men ho vil ikkje ete. Me har prøvd grøt og flaska, men ho vil ikkje h. Igår spist ho bare 300ml tilsamans. Eg blir jo litt uroleg når slik skjer. Ho ligg no på gulvet og smiler og ler, så ho er ikkje i dårlig form på noen måte. Kva kan det vere? Eg veit ho får tenner så det kan kanskje medvirke til dette? Treng eg være bekymra? Takknemleg for svar fra både nickbrukare som anonyme.
lilletass og meg Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 kan være tenner da, min ville ikke spise noe i det hele tatt helst når han fikk 2 av de 3 tennene han har så langt. tror nok han fikk i seg 400-500 ml til sammen og han var da nesten 6 mnd!:S min er også veldig periodespiser! de tar det ofte igjen:) guttungen datt ned fra kurva si fra 3-4 mnd, men tok seg betraktlig opp igjen etterpå og ligger nå der han pleide å være på kurva:) men hvis hu er i god form hadde jeg ikke tenkt så mye på det enda! ville sett det an en stund til, oxo kanskje ringt hs for å få sjekka vekta om det ikke tar seg opp etter en stund! trøst deg med at de fleste barn har sånne perioder:) lykke til med spisinga;)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Tusen takk. Eg vart glad av å lese innlegget ditt. Eg blir bare redd siden eg er førstegongs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå