Gå til innhold

noen som vet?(langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har gått på pillen i ca fire år sluttet vel i juni,da komt tr som den skulle i august kom den også som den skulle den 5,men nå dennen måneden kom den ikke,har tatt test men den var negativ har hatt mens murringer og vært litt kvalm,men ikke sånn at eg må spy liksom,er bare så usikker om det kan bare være tr som er forsinket hm.eller om eg faktisk kan være gravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ta noe tid for resultatet blir positivt. Da jeg var gravid med mitt første barn tok jeg en graviditetstest dagen før jeg skulle til legen. Den var negativ.Hos legen dagen etter var prøven positiv og fikk beskjed om at jeg var 1 mnd. på vei. Så alt er mulig. Det sies at CB er best....

Lykke til og håper du har et frø som spirer.

Skrevet

takk for svar:) håper at det er en spire og ikke bare tr som er forsinket,er jo rart siden eg har hatt den i rute i to månder så plutselig stopp,men men får teste igjen om noen dager.

Skrevet

har testet begge gangen med morgen urin,første gang eg testet var den dagen eg skulle ha ikm og neste var i dag.... burdee jo viste en liten skyggestrek eller noe tenker eg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...