Gå til innhold

Flere som liker det sånn?;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker så godt å bli tatt, virkelig hardt... ikke slik at det skal gjøre vondt, men litt på grensen. Å være underdanig, føle meg litt "voldtatt". At han f.eks tar meg hardt bakfra, holder meg i håret med ene handa og slår meg på rompa med den andre. Eller hvis jeg ligger på rygg og han stiller seg over meg med kuken sin og lar meg suge. Ligger der litt hjelpeløs mens han holder i kuken sin, jukker ut og inn av munnen min, holder meg hardt på halsen eller i ansiktet. Elsker det hvis han i tillegg snakker litt stygt til meg. Jo mer han markerer sin makt, jo kåtere blir jeg.

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg liker også litt "røff" sex. Liker å være underdannig og at han viser litt makt. Liker ikke at han holder meg rundt halsen eller i ansiktet.

Liker også bli lenket fast med håndjern for da føler jeg meg litt hjelpesløs.

Skrevet

Liker det jeg og ja, men ikke at han holder meg rundt halsen.

Det beste jeg vet er å bli bundet fast i et x i senga med bind for øynene sånn at han kan gjøre akkurat som han vil. At han har tatt meg "til fange" liksom, og bare bruker meg... :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg kler meg av og til ut som ei "hore" og han kjøper meg og vi avtaler hva "jobben" skal gå ut på.(rollespill) Men det ender alltid med at han vil mer og går utover avtalen. Jeg gjør motstand, men han er sterkere... og da blir vi sprengkåte begge to !!

Men slag og dask tenner ikke meg, bare makt...

• 1 måned senere...
Skrevet

ÅÅÅÅÅ ja det å være underdannig er bare så utrolig deilig. Blir så kåt av det. Liker at mannen min er streng og bestemmer hvor jeg skla ha armene og hvordan jeg skal ligge. X formasjon har vært min beste sex stilling bestandig, bare bli tatt og ikke få bestemme noe selv. MMMM...... deilig, blir kåt bare av å tenke på det.

Skrevet

Jeg har lengta etter det i 7 år, vært sammen med en mann i blondetruser, det sier vel sitt.I love it!!

Skrevet

Jeg liker og at mannen demonstrerer sin makt:)

Liker at han tar meg hardt og holder meg fast! slår meg osv.. :)

Skrevet

JAAA!!!!!!!!

Sånn e bare sinnsykt deilig.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...