Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Endelig er dagen her. Jeg kan flytte over til siste del av svangerskapet. Kroppen begynner å bli stor og tung, bekkenet og ryggen verker, men hva gjør vel det når man venter verdens beste premie om noen uker? Er spent på siste innspurt....
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 gratulerer og velkommen hit ) Vær oppmerksom på at du kan bli driiiiitlei av å være her etterhvert ) Ikke fordi det ikke er koselige mennesker og alt, men fordi man blir meeeeget utålmodig . Hehehe...
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 8. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2007 He, he, det kan jeg egentlig godt tenke meg. Har vært på bim veldig masse, men har vært uten nett en periode nå. Egentlig vært ganske deilig å få en pause, for man blir jo veldig fokusert, da.... Tiden kan jo ikke gå fort nok )
Lisa*5november* Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Velkommen skal du være. Og masse lykke til med siste etappe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå