Gjest Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Til barnehagebruk...? Må være myk og tåle ei lite rumpe i en vanndam, hehe
Loli Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Jeg jobber i barnehage og vil absolutt anbefale reflex sin. Den tåler en god støyt! Har selv kjøpt den til min egen ett-åring:)
Gjest Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Oj, jeg rakk ikke å se om det hadde kommet inn svar:( Nå har jeg vært å kjøpt Helly Hansen sitt regnsett... Håper det også holder mål, hvis ikke skal jeg huske Reflex. Han trenger vel ikke to sett i barnehagen?
Gjest Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 jeg har hatt begge, liker hh best.. det er litt mykere å så får man jakken helt igjen uten at den kommer helt opp mot munnen på lille
Gjest Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 har reflex til lillemor på 5..hatt det i alle årene og er superfornøyd.. har både regnsett(bukse og jakke) og regndress..
dumme mamma Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 har name it til min 1 åring. Er kjempfornøyd med det. Er litt tykkere og så hun blir ikke så fort kald i den
Mulle :) Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 reflex sitt.. Har det til begge 2.. Prøvde helly hansen sitt.. Men det myglet og gikk fort hull i
Butterfly_Flip Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 så flott.. jeg har kjøpt reflex sin. Han er bare 9 mnd. enda da... men han vokser så fort at det går nok helt fint..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå