Gjest Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 hurra! Tenk at tiden flyr så fort! allerede 2 mnd! :) hehe. det virket jo som jeg fødet forje uke! hehe! Er hvertfall kjempe stolt mamma i dag!
Tommage♀♂ Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Ja, tiden går innmari fort..! Min eldste blir 2 i Desember, fatter ikke hvor tiden blir av! Minsten er allerede 5 mnd... Uff, nesten på tide med en til nå, hehe;)
solfrid Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 skjønner godt du er en stolt mamma, jeg gratulerer lille gutten din masse med 2 mnd dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå