Gjest Lenchen Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Hvordan gjør man med permisjonen da? Han har ikke mulighet til å ta seks uker fri fra skolen. Da havner han helt på etterskudd og går glipp av obligatorisk undervisning. Han studerer medisin, så det er et krevende studie. Han jobber veldig lite ved siden av. Kun noen få dager i ferier o.l. Ellers lever han på lån og stipend. Er det mulig for meg å overta hans 6 uker? Noen som vet?
Minnie Mom Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Vi søkte og fikk overført hans uker til meg sist jeg var gravid. Skrev søknad og la med studentbevis. Tror det varierer litt hva slags svar man får, men det er jo verdt å prøve.. )
majsenna™ Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Takk, denne informasjonen var gull verdt for meg også!
Gjest Lenchen Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Takk for svar.. Skal søke om det vi også da
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Vi sendte bare søknad til trygdekontoret/NAV om å overføre dem. Var ikke noe problem, tror du har rett på dette, bare at de trenger søknad. Aldri hørt at noen får avslag. De 6 ukene er da med lønn. Veldig greit
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Jeg fikk også overført fars uker da han var student uten problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå