St.Sunniva Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Snuppa måtte på legevakten i går kveld pga falsk krupp. Nå lurer jeg på om det er lurt å gi henne melk, da dette ikke akkurat hjelper på slim i halsen. Hun har jo vært forkjølet og snørrete noen dager, og vil jo tro hun har litt nedi halsen. Hun får jo mm/mme vanligvis da, men vet ikke om det er lurt å droppe det i dag kanskje? Hun er 11 mnd, så hun får stort sett bare melk på morgen og kveld.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Tror jeg hadde gitt m,men droppet mme.Vår gutt har hatt det,grusomt..!!Drypp nesen ofte med saltvann,og rhinox 3 ganger daglig.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Skremmende med falsk krupp, men om det er noen trøst, blir det mindre skremmende etterhvert. Du snakker om ku-melk, vel? Det ville jeg nok droppet, ja.. morsmelk blir noe annet:0) Mitt beste råd i forhold til falsk krupp generelt, er å sørge for å sette ungen opp, ta henne på fanget, trøste og roe ned. Gi gjerne noe kaldt å drikke, det minsker hevelsen (Om hun ikke er helt tett, da.) Lykke til.
St.Sunniva Skrevet 8. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2007 ja det skal jeg gjøre :-) Bra hun syntes det er kult med nesespray/nesedråper da ;-) Bare ler når hun får det inn i nesa
St.Sunniva Skrevet 8. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2007 Hun er egentlig veldig fin i dag. Sov i hele natt, våknet kl halv åtte, spiste frokost klokka halv ni, sov fra halv ti til elleve....og like blid nå. Hun har ikke fått ku-melk ennå, men morsmelk eller mme. Prøver med mm jeg, og heller dropper mme i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå