Gå til innhold

når de slår seg i barnehagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

mimmi har nettopp begynt å gå og faller mye.Der hun går i barnehage er dt mye trapper ute og bratte bakker.jeg vet de ikke kan glo på hvert barn hele tiden men det skal jo være en voksen person tilstede hele tiden?jeg har flere ganger funnet mimmi alene nede i disse trappene når jeg har hentet henne.

i går hentet jeg henne og hun hadde lue på,,da vi kom hjem og jeg tok av lua fikk jeg sjokk,stort avlangt kutt og kul i hodet,og jeg fikk ingen beskjed :-( sånt skal vel alltid sies ifra om til foreldre? hun har skikkkelig vondt der og gråter så når jeg renser det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars liten...

Ja, det skulle absolutt sagt fra til deg. I vår barnehage ville de nok ringt hvis han skadet seg sånn.

De må jo ha sett det når de tok på luen. Hmm...

Snakk med de på mandag, evt styrer.

Skrevet

Huff det hørtes ikke bra ut...

Vi får alltid beskje når de har slått seg så d blir merker. Syns du skal si i fra at du er litt bekymra... Å at du syns d var ille å ikke få beskje om hva som har sjedd i barnehagen siden jenta di har kutt i panna og kul...

Skrevet

Neimen i alle dager!

DET hadde jeg tatt opp med barnehagen.

Det er klart de ikke klarer å ha øynene på alle barna hele tiden, men en viss oversikt SKAL de da ha.

Og jeg vil jo tro at datteren din har grått etter et sånt fall. Det gjør jo vondt å få kutt i hodet da!

Det er jo også viktig at man som foreldre er trygge på de voksne i barnehagen.

Snakk med dem på mandag og fortell hva du føler om saken.

Får håpe de bare hadde det travelt og glemte å snakke med deg i går!

Skrevet

Jeg snakket med de ang hvor mye hun hadde spist,de sa ikke noe mer enn det og god helg.

De hadde byttet alt tøyet på henne så hun har nok blødd :.-( kuttet er dypt

Skrevet

I alle dager!

Hadde forventet meg en STOR unnskyldning på mandag ja

Og hvis kuttet er dypt burde det kanskje tapes. Stakkars lille jenta di :S

Det er vanlig at barnehagen ringer om barna faller og kutter seg stygt. Da kan du som forelder avgjøre hva som skal skje videre. Det er tross alt ditt barn. Og du er jo også hjemme, DET vet barnehagen.

Synes det der var helt horribelt. Hadde nok vært ganske sinna sjøl om noe sånt hadde skjedd. Her bør barnehagen se litt på rutinene sine synes jeg.

Når de har tatt seg tid til å skifte på henne, så hadde de jammen tid til en tlf hjem også!

Sender dere en STOOOR trøsteklem

Skrevet

Merkelig oppførsel av en barnehage. De burde rensa såret, plastra (evt stripsa) og fulgt godt med henne. Hvis hun var veldig plaga av skaden burde de ha ringt deg, og uansett ha gitt beskjed om hva som hadde skjedd, når det skjedde og hva de gjorde med det.Ute burde de sikra bedre, nettopp på grunn av at de voksne ikke klarer å ha ett øye på alle barna hele tiden.

Nei, det der må du ta opp med barnehagen!

Skrevet

jøss, sitter her helt sjokket jeg. hva om kuttet bør sys da? kutt i ansikt og hode ser ofte ikke så dype ut, men kan være det allikevel. og de blør alltid mye, så det ser jo veldig dramatisk ut - og likevel, på tross av alt det, så har de ikke engang klart å si ifra da du hentet henne???

jeg hadde gitt klar beskjed til styrer på mandag!

Skrevet

herregud..

sånt skal de si fra om..

stakkars lille jenta.. håper hun er bedre nå.

gla jeg skal ha gutten min hjemme ett ekstra år..

Skrevet

i barnehagen vår følger vi alltid de minste ekstra.. er alltid noen som følger de rundt der de går..

og vi gir alltid beskjed hvis de faller og slår seg, eller f eks hvis noen andre har dunket borti de så de har fått blåmerke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...