doffine Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 For dere som vil se.. så ligger det bildet av det nye familiemedlemmet vårt:-)
Bebis120408+150511 Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 ååhh..såååå søt:) *smelt*...jeg vil også ha hund.. hm..men holder kanskje med 2 marsvin,fisker og en bebis etterhvert!?
Gjest Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Det er noe av det skjønneste jeg har sett!! Sukk! Er det en sånn King ett eller annet spaniel? hehe..Husker ikke hva de heter.. Blir jo helt valpesyk av sånne bilder )
Frukten og To små Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 åh, den var nydelig! gratulerer med hund
doffine Skrevet 8. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2007 Ja:-) hu er virkelig nusselig:-))) tii... en bestemt leken ung dame:-) En hund tar litt mer plass en fisker. Men marsvin tar jo ganske plass med bur da:-.))) tihii.. Kansje du får deg en liten hund snart du også:-)
doffine Skrevet 8. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2007 At&t... Ja det er cavalier king charles spaniel:-)) Nå har jeg doffen som er blendheim på to år og Nemi på 8 uker som er tricolor:-))) Elsker den rasen.. Etter min mening så får en ikke snillere hunder:-)) Doffen er så snill storebror. Han passer og våker over henne..
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Passer navnet perfekt utifra øyna ihvertfall!! ;-D Hun var nydelig!! Sier det igjen er gjerne barnevakt=P haha. elsker dyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå