Gå til innhold

Hvis det ikke er rier, hva er det her da ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 38uker på vei og våknet i natt kl 3.30 med ubehag i ryggen. Kjentes ut som litt vonde menssmerter og slik holdt det på sammenhengende 2 timer!! Jeg trodde jo det var rier helt til det gikk over. Nå har det begynt og ta seg opp igjen, murringer i korsrygg og kjennes ut som en vond menstrasjon som er på gang. Hva kan det være hvis det ikke er rier? Rier skal jo komme med fks 20min imellom men ryggsmertene mine er der heletiden. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann =) Kan høres ut som rier ja =)Kordan går det nu? har du ringt føden? Lykke til=)

Skrevet

trur det er rier, ville nok ringt føden som hun i innlegget over skriver. lykke til!

Skrevet

Våknet av at det var så ubehagelig i ryggen og trodde også det var rier med det første. men smertene i korsryggen ville ikke slippe taket, det var konstant smerter i korsryggen i 2 timer, og nå er det slik igjen. det er ikke noe system på det liksom hvis derre sjønner? Ja bortsett fra at kynnerene er blitt oftere da. Ringte ned på føden i sta og dem sa bare at jeg måtte dusje,stelle meg og se det ann utover dagen hvis det ble værre.

Skrevet

ok, bra du har ringt. ta en laaaang og varm dusj, og slapp av etterpå! ikke gjør noen ting ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...