Trebarnsmor!!! Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Noen som har anbefalinger?Hvilke flyselskap har jeg å velge mellom, utenom Norwegian?Er det lurest å bstille hotel selv, eller kjøpe ferdigpakker...?Trenger din hjelp! :-)
anne* Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Barcelona er veldig fint for tur med kjæresten i alle fall:-) Billig og kjempegod mat, kjempefin by, masse å se, og super shopping! Jeg har pleid å fly med Lufthansa (hvis ikke norske selskaper har kampanjer), de har fine websider der det er enkelt å se hvilke dager det er billig å reise på etc. Bo i Barri Gotic (gamlebyen)! www.venere.com har bra priser på hotell, og det er enkelt å sortere på bydeler etc. God tur:-)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Har forelska meg i london jeg, synes det er en fantastisk og spennede by. Etter min første tur dit medei venninne for ca 5 år siden, har det blitt hele 5 turer både med mannen min, mamma og ssøter og jobben. Kjenner det er på tide med en tur snart. Håper å få tatt en tur før det blir for tett oppi terminen. Kanskje juleshoppinga blir gjort der:-) Vi har reist med ryanair, har da fått billetter helt nede i 1 kr pr vei, pluss flytillegg da. Hotell har vi ordnet selv, tror det kan svare seg, viss du ikke over en god pakkeløsning. London anbefales på det varmeste.
mrss83 Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Istanbul! alt på et sted, billig, spennede og moderne! og kjempe stort! alt fra designer butikker til markeder!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Lisboa,Madrid,Praha,Budapest,Brussel.... Mange flotte steder...Nevn litt hva du er ute etter med storby ferie, så blir det lettere å foreslå...
marghald Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 ...og du bor superbillig på http://www.danhostel.com/vandrerhjem.asp?lan=dk&id=144 Dr dit i midten av desember og gå på julemarked inne på Tivoli - finnes ikke noe mer romantisk!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Jeg eeeeelsker Madrid!!De gangene jeg har dratt på storby-ferie har det som oftest vært en weekend, og da har jeg flere ganger brukt ebookers.com da de har ferdige reiser der som inkluderer hotell. Syns det er veldig greit å slippe å tenke på det selv. Dro til Madrid i fjor sammen med mamman min og vi betalte 1700 kr hver for fly tur/retur og overnatting på fint hotell i fire netter. Har også bestilt tur til London fra ebookers, og da ble det 2500 pr pers for samme pakken. Og nå vurderer vi å bestille en tur til Riga hvor prisen er 1600 kr pr pers for fly og hotell=) Kan hende man får det billigere dersom man setter sammen turen selv, men veldig lettvint når de har "ferdige" pakker. Og så velger man bare hotell ut i fra hvor mange stjerner man ønsker=)
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 ja, har forresten også vært i Budapest, men da betalte vi bare for fly da vi har slekt som bor der. Suuuuuper by!!!og så har jeg vært i Praha, det anbefales også=)
heifadderiogfaderullandei Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 Hei, Har veldig god erfaring med å bestille fly og hotell selv. Utenom Norwegian, har også SAS og Sterling endel direkteruter. For å finne gode hoteller pleier jeg å gå inn på www.tripadvisor.com og søke på destinasjon/ev. aktuelle hoteller, så kan du se hva andre mener. Norwegian har dessuten svært gode priser på hoteller. (se nettsiden deres) Vedr. destinasjon, så ville jeg sett litt an hvem du reiser sammen med, og årstid. Men her er mine favoritter: Krakow: direkte fly med Norwegian eller sterling - bo på SAS hotellet. Kjempekoselig gamleby, billig, stort kjøpesenter med bra utvalg, billig spa behandlinger, lite sentrum hvor alt er i gangavstand. Ble svært positivt overrasket:-) Kaldt om vinteren, men hyggelig uansett (var der i november) Roma: Superromantisk, usannsynlig mye vakkert å se på, fantastisk mat og vin, dyr og fancy shopping. Generelt dyrt. Anbefales ikke om sommeren. Vi var der i februar og det var helt perfekt. (da er det også lavsesong og lavere hotellpriser) God tur:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå