Lillegull2008&2010 Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Jeg gleder meg så! Håper alt står bra til med den lille!!! er det noe jeg må tenke på, noe jeg skal ha med. jeg har lest at du ikke skal tisse før UL, det må da være tull? skal jeg drikke noe sukkerholdig før eller? ser det er mange som gjør det.. Ja, man må da spørre. Vil gjøre alt riktig, det er vell kanskje bare å møte opp det uten å tenke på noe
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Selvfølgelig skal man tisse før UL, tror rett og slett man får dårligere bilder med full urinblære. Jeg ville ikke drukket noe søtt før UL, fordi jeg har lest om babyer som turner rundt inni der slik at jordmor har problemer med å få tatt alle målene hun skal. Ta eventuelt med deg noe søtt i tilfelle den ligger å sover så du kan få sett bevegelser etter at jordmor at fått tatt sine mål. Ellers er det greit å ha med helsekortet for gravide. Det er en fantastisk opplevelse, håper det blir det for deg også!
Lillegull2008&2010 Skrevet 8. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2007 okei, takk for svar man blir jo så usikker når man leser så mye rart om hva man skal/skal ikke gjøre før en ultralyd. Håper også det blir en fantastisk opplevelse vi gleder oss stort! Samboer kommer tidlig hjem fra en jobb konferanse i sverige for å bli med på ultralyd
Gjest Lenchen Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Lykke til på ultralyden, jeg skal på fredag
twoboys & a girl Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Lykke til på ul. Gikk på do før, men drakk ingenting, men så lager jeg vist bare aktive barn så jordmoren hadde litt problemer med å måle denne i uke 12. Snurret rundt som en snurrebass:o) Ta med helsekortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå