Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Hvordan hadde DU reagert og hva hadde du tenkt??? hvis du fant bilde på mobilen etter at Sambo har vært ute med kompisene på fylla. Der han vrenger rompa ut og har Kukken mellom beina bakover?? Å du vet d bare var han og kompisene der.... Han mener jeg ikke skal reagere, men d gjør jeg og mener d er normalt. Hva mener dere??? Han får lese svarene.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 hehee..tror jeg hadde ledd først,og så spørt hva i huleste de holder på med!! også hadde jeg spørt,er det sikkert at det kun var gutter der..? hadde det vert jenter der hadde jeg klikka..sånn gjør man ikke .. man gjør vel egentlig ikke sånt uansett,men jeg er ganske barnslig av meg så jeg hadde nok sikkert ledd ... så lenge det ikke var jenter med i bildet..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 problemet er at han som tok bilde er homo og jeg har en smule mistanke til at sambo også er det:(
jordbærsjokolade Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Jeg ville heller bekymret meg over at samboeren min kanskje var homo enn det bildet egentlig da!
Kahbean Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Gutter er rar så det kan godt hende de bare hadde det gøy. Jeg har noen kompiser som liker å ta slike bilder. På nettsiden til den ene så har de flere slik bilder. Det var ingen jenter der, de var ikke dritings en gang... hvem vet!? Jeg kommer aldri til å forstå mannfolk uansett hvor mye jeg prøver! Heldigvis så forstår jeg min mann godt så jeg bryr meg ikke så mye om kompisene. De får bare ha det artig så er det greit med meg!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 akkurat d jeg gjør? HELVETTE. Nå blir jeg alenemor
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Hvis samboeren din får lese svarene, så får han vite at du har mistanke om at han er homofil, så da får du vel vite det da ihvertfall:-) For da vil han vel bekrefte eller avbekrefte det vil jeg tro. Men bildet tror jeg at jeg hadde flirt av, og sagt noe slikt som "fy f.... dere er barnslige" og ledd av det.... Hehe...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Han vet at jeg tror det, å han prater om X hele døgnet så burde vel skjønt d før!!!!!!!!!!!!!
jordbærsjokolade Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 Godt du har forstått det nå da. Skjønner at det er en vanskelig situasjon, det er det sikkert for dere begge. Håper det ordner seg på best mulig måte!
Gjest Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 men bare for å få sagt det,min kjære kunne GODT funnet på å gjort noe sånt.. og han prater om/med en kompis gaaanske ofte når han er hjemme... men han er jo ikke homo for det?? gutter "leker" ofte sånn,syns det er moro ..hehe
Hiv o'hoi Skrevet 8. september 2007 #11 Skrevet 8. september 2007 hehe.. Tror nok jeg bare hadde ledd, ristet på hodet og tenkt "haha, små barn"
jippii Skrevet 8. september 2007 #12 Skrevet 8. september 2007 hørtes ut som en helt vanlig kar, som er på fylla å har det morro med kompisene sine.. ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #13 Skrevet 8. september 2007 hvorfor har du mistanke på at samboeren din er homo? pga bilde eller fordi han som tok bilde er det ? selv om kameraten er homo gjør ikke det automatisk at alle andre blir det. Jeg kunne finne på å kline med jenter i fylla bare for morro,men er ikke lesbisk fordi om og har lesbiske venner! nå lar jeg det være siden jeg har sambo.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #14 Skrevet 8. september 2007 min første tanke før jeg begynte å lese svarene var :HOMO!!!!!!!!!! kan jo seff være morsomt men om han er eldre enn et par og tjue så er tanken fremdeles HOMO!!!!!!
Tante_Sofie Skrevet 8. september 2007 #15 Skrevet 8. september 2007 Hei, Min sambo kunne aldri gjort slikt, men jeg har flere kamerater somm hadde syntes det var rå kuult! Men dem om det, jeg syntes slikt må være pinlig. Uansett dersom han er homo håper jeg han forteller deg det nå i dag. Sender dere begge mange klemmer og lykke til på veien.
Teri & lille krabbe Skrevet 8. september 2007 #16 Skrevet 8. september 2007 Herregud! Jeg hadde bare blitt kjempeflau :-S Men, det trenger jo ikke bety at han er gay da, bare noe helt ekstremt umoden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå